AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har gått gå antibiotikakur i 10 dager, legen sa det var lungebetennelse. Tok røntgen og blodprøve. Prøven påviste bakteriell infeksjon. Vet ikke hva de så på rtg, om de så noe.. Har hatt utrolig store smerter ved inn- og utpust. Så de første dagene hyperventilerte jeg om jeg hadde vært dum og satt meg "feil". Vondt i bakre ribbein og opp til skulderen. Gråt av smerte og hylte og hulket.. Heldigvis har jeg ikke like vondt der nå, klarer å gå på do osv, klarer kortere gåturer (på et par min, som yil do og tilbake eller i dusjen. men da jeg dusjet istad kjentes det som jeg holdt på å svime av) Men har fått vondt i en setemuskel også, og fra i går fikk jeg smerter i leggen, som om jeg har konstante kramper i leggen, litt høyt oppe, under kneet... Det jeg synes er rart er at jeg ikke har like vondt lener ved inn- og utpust, en fortsatt etter 10 dager har jeg feber. Føler meg verre sånn sett, at feberen har steget. Fikk penicillin og smertestillende av legen som jeg har tatt 3 og 4 stk av hver dag. Tenkte meg kanskje til legen i morgen, men har dere noen synspunkter om hva det kan være? Er det normalt at feberen stiger etterhvert? Hadde 39,6. Anonymous poster hash: 5c875...5d1
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Nei etter 10 dager er det ikke normalt med så høy feber og smertene skulle ha avtatt, crp skulle ha sunket. Antibiotikaen har ikke tatt knekken på bakteriene.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Det er absolutt ikke normalt å ha så høy feber etter 10 dager. Ring legen med en gang i morgen. Mest sannsynlig så tenger du en annen type antibiotika for lungebetennelsen er ikke borte. Anonymous poster hash: ec300...70f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå