AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Tenkte igjen på dette da jeg leste denne artikkelen i Aftenposten: http://www.osloby.no/nyheter/3000-kroner-dyrere-a-urinere-i-Askim-enn-i-Lillestrom-7244245.html#.UdHPJPmGGSo Man blir bøtelagt for å urinere offentlig, det er jeg helt enig i. Og driting i parker/barnehager/på gata må slås hardt ned på. MEN det fins jo nesten ikke offentlige toaletter i Oslo. Faktisk vil jeg si at mangelen er katastrofal. Dette gjelder både toaletter for uteliggere/tiggere, for turister og for vanlige folk. Man må gå inn på et kjøpesenter eller en kafé. Men det er ikke alltid dette er åpent. Og har man med seg barn, er det jo helt håpløst. Jeg fatter ikke hvorfor ingen gjør noe med dette. Det koster ikke så jævla mye å sette opp noen toaletter her og der. Jeg er villig til å betale 20-30 kr hvis jeg må tisse og får bruke et rent og ordentlig toalett. Hva tror politikerne, at folk slutter å pisse og drite hvis man lar være å gjøre toaletter tilgjengelige, og bøtelegger dem isteden? Dette er jo bare idiotisk. Snart er parker og buskas så fulle av dritt at halve Oslo må betegnes som et utedass. Alt politi i verden kan ikke hindre folk i å drite og pisse. Sett opp offentlige toaletter NÅ! Anonymous poster hash: 3a6b7...a33 1
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er så enig! Jeg har sikkert brukt flere hundre kroner på Oslo City og Oslo S, ikke er de særlig rene og pene heller.. Det som er synd er at de offentlige doene kommer til å se helt jævlig ut. Romfolket skulle hatt egne doer, hadde med glede vært med på spleiselag
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 De er muligens rimelige å sette opp, men ikke å vedlikeholde. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3449168.ece Anonymous poster hash: fdcb5...962 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå