Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har vært på noe sånt her? Jeg har gjort det i Thailand, men orker ikke reise så langt. Finnes det noe lignende i Europa?

Anonymous poster hash: cd69c...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på Ibiza Yoga sin retreat på Ibiza! Superbra:)

AnonymBruker
Skrevet

Dra på Ibiza Yoga sin retreat på Ibiza! Superbra:)

Takk for svar, men er det mye festing rundt der? Ønsker meg en rolig plass som serverer vegetarmat og har meditasjonsgrupper.

Skrevet

Nei, jeg var på en ukes yogaferie der ifjor, stedet ligger ved en del av Ibiza som heter Benirras beach, der var det veldig rolig. Noen rolige loungebarer som serverte alkohol, men ikke noe høy musikk eller festing. Man måtte kjøre 30 min ca til andre siden av øya for å finne "partystedene". Kan anbefales veldig, god vegetarmat er inkludert i prisen, og man bor enten i et nydelig hus eller i fine bunglows:) Undervisningen var også tipp topp:)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, herlig! Sjekket det opp nå, og det var fortsatt plasser igjen. Tusen takk! :)

Skrevet

Hei! Svigerinna mi har vært på yogaferie slik du beskriver, på Zakynthos Hellas :)

Skrevet

Åh, herlig! Sjekket det opp nå, og det var fortsatt plasser igjen. Tusen takk! :)

Så bra:) Anbefaler det varmt!

AnonymBruker
Skrevet

Et par venner av meg har vært på yogaferie på Kreta. Det høres bedre ut med en gresk øy, ikke partyøy, enn Spania for denslags synes jeg.

Anonymous poster hash: ef826...379
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Svigerinna mi har vært på yogaferie slik du beskriver, på Zakynthos Hellas :)

Et par venner av meg har vært på yogaferie på Kreta. Det høres bedre ut med en gresk øy, ikke partyøy, enn Spania for denslags synes jeg. Anonymous poster hash: ef826...379

Kjempefint med svar, men vet dere hvilke steder de var?

For det finnes noe sånt i de fleste land, men mye er useriøst. Landet er ikke så viktig heller, så lenge opplegget og omgivelsene er fine! At de ikke har lagt det midt i en charterby liksom. :)

Skrevet

Hei :) Vet ikke hvor på Zakynthos hun var, men det var iallefall profft, siden hun selv jobber som pilatesinstruktør og viste oss filmer av en av 'guruene' (kalles de det??) i etterkant. Jeg googla nettopp 'yoga zakynthos' og da kom det bl.a opp et youtubeklipp som likner veldig på noe av det vi ble vist :)

Skrevet

Et par venner av meg har vært på yogaferie på Kreta. Det høres bedre ut med en gresk øy, ikke partyøy, enn Spania for denslags synes jeg.

Nå er Ibiza en ganske stor øy, og det er bare en liten del av øya som er den såkalte "partysiden". Resten av øya har en veldig avslappet atmosfære, med øde strender, små resturanter og kafèer og hyggelige folk! Perfekt for yogaferie vil nå jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...