Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en oppgave. En stor oppgave. Og hvis jeg ikke klarer å utføre den så blir jeg drept. Og jeg vil ikke bli drept. Jeg må dø av selvmord. Ellers har jeg sviktet. Da er jeg en mislykket feig idiot. Så jeg jobber mot tiden :(

Jeg bare må dø. Jeg dør uansett. Enten bli drept eller selvmord. Jeg bare vet jeg blir drept om jeg ikke tar selvmord. Det er helt forferdelig. Har ikke sagt det til noen. Eller har sagt at jeg går rundt å gjør meg klar til å bli drept. Når jeg er ute gjør jeg meg klar til å få en kule igjennom meg.

De vil jeg skal dø, og da kommer det til å skje hvis jeg ikke tar selvmord. Ikke misforstå, jeg vil dø. Men jeg vil ikke bli drept. Men det kan skje siden en annen ble drept. Jeg får på en måte samme skjebne som henne om jeg ikke dør.

Åhh :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg må stenge tråden din fordi vi ikke vet kompetansen bak svarene du får her. Jeg håper du tar kontakt med helsepersoell eller ringer Mental Helse, telefonnummeret er 116 123. Den er døgnåpen. Du kan også bruke nettsiden sidetmedord. Der er det mennesker du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...