Gå til innhold

Dere som "switcher" i sengen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bestemmer dere hvem som er dominant og sub? Avtaler på forhånd, slåss, eller andre måter?

Går dere like langt? Altså at det som er ok når en er sub, er ok når dere bytter også? Deler dere 50/50, eller er det mer ujevn fordeling?

Nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: eddf2...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som tar kontrollen der og da. Hvis den andre er uenig kan det bli litt slossing, men det kan også være at den andre overgir seg med en gang. Hvis det er noe spesielt kan det være at det blir avtalt på forhånd - som vanlig ellers i forhold.

Alle har ulike grenser - det jeg liker som sub er ikke det helt det samme som han liker, og det han liker å gjøre som dom er ikke det samme som jeg liker å gjøre.

Litt mellom forhold akkurat nå, men i mitt forrige forhold var jeg oftest dom.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Siden dette handler om mental energi/styrke der og da så gir det seg stort sett selv fra gang til gang.

Eksempelvis som akkurat nå; Jeg har beintøffe dager på jobb. Ansvaret er meget stort, for mange mennesker.

Springer fra møte til møte. Beslutninger skal være overveid, - fordi at dersom det går galt så flagerer millionene og menneskeliv går tapt.

Da får jeg kjørt min dominante side så det holder i jobbsammenheng. Jeg hverken trenger eller ønsker å også være 'in command' når jeg da kommer hjem utpå kvelden og telefonen ringer for de siste avklaringene og 'ready to go' godkjenning.

Det jeg da trenger er to sterke armer og en solid brystkasse å hvile hodet på. Legge ansvaret til side for en stund og la noen andre ta det.

I den situasjonen er jeg sub så det holder.

Når jeg så får hentet meg inn igjen eller en slik åsgårdsrei så kvikner jeg betraktelig til, og tigerblikket blir igjen 'farlig'.

Og joda, det hener energinivået/styrken er på likt nivå, men da lekes det med sms'er og ikke sjelden er det undertegnede som spiller den andre inn i et mentalt landskap hvor det eneste han ønsker er å bli ledet og kontrollert.

Så er jeg en omtenksom og myk dom uten ondskap, men dominant så det holder.

Edit: Og innimellom er det bare et gjensidig behov for likeverdig kosesex.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...