AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Rune Fardal har en nettside med mange artikler og bøker, der han bl.a. hevder at eksen er psykoat/narssisist. Han fremstår i legefrakk og sier har han har utdannelse i psykolog. Kan han kalle seg psykolog? Anonymous poster hash: af8b4...f70
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Han kan kalle seg hva f han vil. Men du blir ikke en astronaut bare fordi du kaller deg det. Like lite blir RF en psykolog bare fordi han kaller seg det. Det må en godkjenning til først. Anonymous poster hash: c870b...08e 1
jabx Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Har sett denne Fardal rundt omkring. Såvidt jeg har skjønt er han ingen verdens ting. Han liker tydeligvis å fremstille seg selv som fagperson med legefrakk og greier, men han er bare en fyr som mener mye om ting han ikke har greie på. Alt han skriver eller sier bør altså ignoreres. Det er ganske patetisk å prøve å lure andre til å tro at han er fagperson ved å ta på seg legefrakk o.l. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ja, dette var jo oppklarende! http://nyttfrabergen.blogspot.no/2013/06/hei-jeg-heter-rune-fardal-og-jeg-fikk.html Anonymous poster hash: af8b4...f70 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå