AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Gud, vær så snill å hjelp om noen skulle være lege e.l Jeg fikk diagnosen barneleddgikt da jeg var 4, og har to ganger fått væske samlinger i det ene kneet. Begge ganger resulterte det i krykker og en lang prednisolon-kur, som jo ikke akkurat har lite bivirkninger(og jeg fikk bortimot alle! Prøv å forklar en gjeng 5.klassinger/14 åringer, at du ser ut som du gjør pga. medisiner!). Nå kjenner jeg den motbydelige, ekle stramme følelsen i kneet igjen når jeg setter meg på huk, og det er tydelig hovent. Jeg reiser bort den 4., og da vil jeg være helt avhengig av å kunne sykle(og jeg klarer ikke bøye det nok til å sykle sånn som det er nå). Er det noen som helst mulighet til at jeg kan få gjort noe med det før jeg reiser om jeg drar til fastlegen i morgen tidlig? Jeg hopper heller utfor en bru enn en til prednisolon-kur! Anonymous poster hash: dacff...7ba
Sugerøret Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 uff nei det skal ikke være lett. Har du tappet væske fra kneet noen gang? Vet ikke helt hvordan det er ,men jeg skulle tappe.Men jeg takla ikke tanken. Har Leddgikt selv og skjønner hva du mener.Pest eller kolera valg God bedring
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Har tappet tre ganger før, to av gangene måtte jeg ha den for P**** prednisolon kuren, men siste gang slapp jeg, ikke sikker på hvorfor. Og legekontoret mitt har selvsagt endra hjemmesidene sine så jeg vet ikke om de lengre har sånne haste-timer om morgenen eller ikke. Åååh, timing altså! Anonymous poster hash: dacff...7ba
Minya Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Nå vet jeg ikke om det er annerledes om du får vann i kneet med eller uten leddgikt, men da jeg fikk vann i kneet gikk jeg en ukes kur på reseptbelagt Naproxen. Du kan jo høre med legen om det er mulig å få det i stedet for prednisolonen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå