Gjest vichy Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Hei! Er det noen her som har kjennskap til Tupperware og hva prisene ligger på? Håper på eksempler. Jeg har nemlig sagt ja til å ha et selskap hjemme hos meg, men vet lite om hvordan det fungerer. Hvor mange gjester er det forventet at man skal ha? Hvordan foregår demonstrasjonen rent praktisk? Hvordan fungerer det med levering av produktene og betaling? Håper noen kan svare ei uvitende jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. april 2004 #2 Del Skrevet 15. april 2004 Vi var 9 stykker mener jeg å huske sist jeg va. Hvorfor ringer du ikke bare hun som skal demonstrere og spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis du har noen fordeler ved å ha det hjemme regner jeg med at det kommer i forhold til hva gjestene kjøper... Det lønner seg vel å ha så mange som mulig....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 Hvem kontaktet du forresten for å holde et slikt party?? Kunne tenke meg å være med på et.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. april 2004 #5 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg fant sidene dems i går: http://www.tupperware.dk/Norway Der finner man masse info, og man kan laste ned katalogen så man ser hva de har og hva det koster. Kontaktinfo er det også, så det skulle vel gå ann å få kontakt med noen som demonstrerer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #6 Del Skrevet 15. april 2004 Får prøve å ringe dem å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har vært på en del party- og da er det normalt å være 10-12 stykker.. Viss du inviterer flere blir det ikke nødvendigvis mer salg- for de fleste har ikke en stue til 20stk, og man får ikke så mye oppmerksomhet fra den som demostrerer. Er ikke gøy å sitte som sild i tønne på party.. Du som har partyet får en gave av Tupperware- alt etter hvor mye de handler for- tror jeg.. Det var hvertfall slik da mamma hadde party. Når de gjelder produktene så blir de demonstrert på en bra måte- og folk får tid til å spørre vist man lurer på ting.. Så har man som oftes god tid til å kikke i brosjyrer før man bestemmer seg. Demonstratøren tar inn bestillinger, og de som bestiller betaler til den som holder partyet. det er hun som holder partyet som får varene- og dem blir levert ut når hun har fått pengene... Dette tar som oftes ca en uke.. Det er godt mulig at dette er forskjellig fra sted til sted- men slik har hvertfall jeg erfart at det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vichy Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Tusen takk for svar alle sammen! Den linken til Grooo var nyttig, jeg fant katalogen der med priser. Ganske dyre saker, men det er vel kvalitet? Blir koselig med party, men samtidig føler man jo at man MÅ kjøpe noe. Noen andre som har hatt det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vichy Skrevet 18. april 2004 #9 Del Skrevet 18. april 2004 Tusen takk for svar, Diddl. Veldig nyttig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 9. mai 2004 #10 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er Tupperwareselger. Jeg har opplevd fra fire og oppover på møtene. Vertinnen får en takkegave for at hun inviterer hjem til seg, og så kan hun få tilleggstakkegave utfra hvor mye det blir kjøpt for. Jo mere salg, jo dyrere gave. Hva hun kan oppnå er avhengig av hvilken uke hun holder møtet. Ergo er det lettest å oppnå høye salgstall dersom det er flere gjester. Lykke til med møtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #11 Del Skrevet 9. mai 2004 Bare så det er sagt: jeg bruker isbokser ol til frysing. Tuppervare er altfor dyrt. For 30 år siden var det sikkert greit. Da fantes det ikke så mye billig og like godt i bitikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 9. mai 2004 #12 Del Skrevet 9. mai 2004 Ja det gjorde jeg også, og billige bokser fra Ikea. (de var jo like bra, og mye billigere!! tenkte jeg da.) Men etter å ha prøve TW første gange, så ser jeg at det ikke stemmer. Og TW er mer enn bare frysebokser. Nei det har blitt billigere med mat innkjøpene, fordi grønnsaker holder seg bedre i kjøleskapet når det ligger i spesielle bokser. Vi kaster ikke så mye ost og pølsepålegg lenger, for de ligger i ekle bokser som vi tar frem hver dag når matpakka skal smøres, og ikke i poser innerst i kjøleskapet. Jeg er ikke redd for å måtte kaste alt i tørrmatskapet dersom jeg igjen skulle få melmidd (fikk det i en pose mel som var helt nyinnkjøpt. Superekkelt!!!! ) Men det mest geniale er å ha et møte hjemme hos seg selv. For da får man flotte produkter gratis, som vertinnegave. De som har masse produkter har nok oppdaget denne fordelen for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå