AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg vet, jeg vet, har lest utallige ganger på forumet her at "om du er usikker, så kom du ikke". Men jeg har aldri kommet før. Og i natt ble jeg tatt hardere og dypere enn noen gang, og jeg stønnet som aldri før, og det bygget seg oppover, og plutselig så slapp det opp. Var helt oppsvulmet på kjønnsleppene og veldig våt i skjeden. Har alltid hørt at man skal oppleve en sånn "eksplosjon" idet man får orgasme, men hos meg så bare bygget det seg opp til det ganske raskt stoppet opp, og jeg var ikke like kåt lenger. Vi fortsatte å ha sex i en halvtime til, og da også stønnet jeg og det føltes veldig deilig, men ikke like godt som i begynnelsen og før jeg "kom" (om jeg gjorde det). Ble også litt svimmel og måtte ta en pause etter jeg "kom", og følte meg veldig "lett i kroppen". Hva tror dere? Anonymous poster hash: b4862...b7d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Vet jo ikke hvordan andre føler det når de kommer, men for meg er det rytmiske kramper i skjeden som forplanter seg helt ut i tærne. Noen ganger skjelver hele kroppen. Selv om det har hendt jeg har hatt veldig svake orgasmer som bare er som et lite "poff", så er ikke de heller til å ta feil av, bare kortvarige og ikke så sterke. Så jeg vet sannelig ikke jeg... Høres ut som du er på god vei hvertfall. Anonymous poster hash: 681c5...2de
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Jeg tror ikke du fikk orgasme, men at du var veldig nær. Du kjenner at du formelig kommer forbi "toppen", når det stopper litt opp blir man jo ikke automatisk avtent - man er veldig opphisset og har mange intense kroppslige responser, men det er mer en oppbygging til orgasme enn det er selve orgasmen. Om du øver deg på egenhånd, f.eks med et vibrerende leketøy på klitoris - så vil du nokså sikkert kjenne en orgasme etterhvert og skjønne at "ja, det var en orgasme". Det viktigste spørsmålet er jo om du ble stimulert på klitoris i tillegg til samleie - det er oftest helt nødvendig for at (de fleste) kvinner skal få orgasme. Så lønner det seg også å øve seg på ulike knipeteknikker med musklatur i skjeden, da kan du trene deg til å få orgasmer oftere ved samleie. Men du var nok veldig nær, så på ett tidspunkt kommer det - dette har nok kun å gjøre med øvelse og "detaljer" Anonymous poster hash: 269cb...736
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Har alltid hatt skikkelig eksplosjoner. Blir helt slapp, utslitt og overfølsom etterpå! Alt bare skrues av og jeg går fra å være på nivå 10 til nivå 0 på et blunk, kan fint sove etterpå ( Nei, det er ikke bare mannfolka som gjør det ). Er fornøyd med kun én, nettopp fordi den er så eksplosiv Så du var nok ''der'' Anonymous poster hash: 43717...39b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Edit; Du var nok nesten ''der'' Anonymous poster hash: 43717...39b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Å få organsme er ingen eksplosjon, det er bare en deilig følelse Jeg verken skjelver eller kjenner orgamsnen i tærne, jeg kjenner en god følelse i underlivet og jeg kjenner at skjeden trekker seg rytmisk sammen (akkuratt som man kan knipe for å ikke tisse på seg). Noen ganger er orgasmen sterk, andre ganger er den svak, det kommer ann på. Vanskelig å si om du hadde eg orgasme.. Er bare å prøve videre, så kan du finne ut svaret selv Anonymous poster hash: 4368d...246
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Jeg får rytmer... og liksom skjelver/rytmisk i hele kroppen.... Anonymous poster hash: 26d41...ab5
smilo Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 For min del er orgasmen som en eksplosjon i de fleste tilfeller. Men noen ganger er den mindre intens, og kjennes bare som herlige sammentrekninger i skjeden.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 For min del er orgasmen som en eksplosjon i de fleste tilfeller. Men noen ganger er den mindre intens, og kjennes bare som herlige sammentrekninger i skjeden. Her og. Men jeg kjenner definitivt at jeg har fått en orgasme uansett, det er noe med å "runde toppen" som ikke er til å ta feil av når man først har opplevd det en gang. Før jeg opplevde orgasme var jeg usikker - mye pga ting som TS beskriver, det kan jo bli intenst selv om man ikke kommer. Anonymous poster hash: 269cb...736 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Takk for alle svar! Disse rykningene i underlivet, kjenner man dem selv? For det har hendt at kjæresten min har sagt at han kjente det, mens jeg ikke har følt noe selv. Sikkert tåpelige spørsmål, men... Anonymous poster hash: 2bee3...f3f
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Å få organsme er ingen eksplosjon, det er bare en deilig følelse Jeg verken skjelver eller kjenner orgamsnen i tærne, jeg kjenner en god følelse i underlivet og jeg kjenner at skjeden trekker seg rytmisk sammen (akkuratt som man kan knipe for å ikke tisse på seg). Noen ganger er orgasmen sterk, andre ganger er den svak, det kommer ann på. Vanskelig å si om du hadde eg orgasme.. Er bare å prøve videre, så kan du finne ut svaret selv Anonymous poster hash: 4368d...246 Det er sånn DU opplever orgasme. For andre kan det være en eksplosjon. Det blir ihvertfall feil å si at "sånn og sånn er det ikke" eller "sånn og sånn er det" Det er veldig individuelt og kan også være forskjellig fra gang til gang. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Det kan godt være en orgasme, hender man får "dårlige" orgasmer... Alle orgasmer er ikke like etter min erfaring, de varer ikke like lenge hver gang og er ikke like gode hver gang heller.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror at hvis man er i tvil.... så har man egentlig ikke hatt det. Anonymous poster hash: 26d41...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 For å forklare hvordan jeg får orgasme, det bygger seg opp som du skrev, men når jeg kommer over toppen så får jeg en deilig følelse som strømer igjennom underlivet og opp i hodet og jeg får rykninger i underlivet. De varierer, noen er svake og da kjenenr ejg bare litt, men når jeg virkelig får en skikkelig orgasme så kjenenr ejg det mye kraftigere. Jeg trur du var på toppen, men du greide ikke og komme deg over å få orgasmen. Da hadde du vist det, helt sikkert Anonymous poster hash: 80dc5...96b
Gjest Teta Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Det kan ha vært en vaginal orgasme. Mine kjennes i grunn litt slik ut, men uten at det "slipper", som du beskriver. Men de bygger seg opp, når en topp, og går gradvis over. Jeg mister imidlertid ikke lysten etterpå, tvert imot egentlig. Det er for øvrig sjelden at jeg oppnår slike.
la Flaca Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Takk for alle svar! Disse rykningene i underlivet, kjenner man dem selv? For det har hendt at kjæresten min har sagt at han kjente det, mens jeg ikke har følt noe selv. Sikkert tåpelige spørsmål, men... Anonymous poster hash: 2bee3...f3f Det han kjenner er vel helst musklene du bruker i bekkenet. Selve krampen i orgasmen trenger ikke være merkbar for partneren. Når du får en orgasme så kommer du ikke til å være i tvil, så enkelt er det. Men det varierer hvordan vi opplever den, fra gang til gang og fra kvinne til kvinne. Så har du både klitoral orgasme, vaginal orgasme og orgasme med ejakulering. Du kan få en av dem og du kan få alle på en gang. Finnes ingen fasit på hvordan de føles og hvilke som er sterkest. Men du er ikke i tvil om du har hatt en i hvert fall. Så lykke til den kommer nok. Viktig å ikke stresse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå