AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg leier leilighet, men jeg blir "kasta ut" 1. august. Har ikke jobb, så får ikke ny leilighet før jeg får ordna dette! Dessuten har jeg vært heldig med denne leiligheten siden den var billig, og at jeg heller ikke var i ordentlig jobb da jeg fikk den. Så har det seg slik at jeg sliter med å få jobb, og har sosial angst, og svetter på tanken ved å jobbe i en butikk f.eks. Har ikke utdannelse engang. Og jeg har jo ikke lyst til å flytte "hjem" igjen heller, når jeg er i slutten av 20-åra... Blir så stressa av denne tanken, at jeg ikke får gjort noe fornuftig:-( Trenger trøst. Anonymous poster hash: 4e40a...52d
stortsettglad Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor har du blitt "kasta ut"? Man har ganske sterke rettigheter som leietaker, så det er ikke sikkert de har lov til det. Kjipt å krangle om sånt, men kan være at det gir deg litt mer tid på å få orden på nytt sted
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor har du blitt "kasta ut"? Man har ganske sterke rettigheter som leietaker, så det er ikke sikkert de har lov til det. Kjipt å krangle om sånt, men kan være at det gir deg litt mer tid på å få orden på nytt sted Fordi den skal brukes av en av eierens familiemedlemmer. Anonymous poster hash: 4e40a...52d
stortsettglad Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ok, da kan det være litt verre... Men det må være utleier selv, eller noen i dens husstand. De kan ikke bruke den regelen for å hjelpe en niese eller søster e.l.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Anbefaler deg å forsøke ulike vaskebyrå. Dere r ofte lett å få jobb uten utdannelse, og du kan settes til oppdrag der du ikke trenger å omgås folk. Anonymous poster hash: ad292...9af 1
bebisss Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Jeg ville først ha tatt en prat med legen om dette, det er ikke greit å ha sosial angst, man må få gjort noe med det, få hjelp. Det er vanskelig og si at du bare skal "kaste deg" uti det, for det vet jeg er lettere sakt enn gjort. Men gjerne du kan lete etter noen jobber der du slipper å ha så mye kontakt med mennesker? Butikkjobb er jo veldig mye kontakt med mennesker, og mange maser og spør og det kan bli mye folk. Men som nevnt så er vaskejobb en fin ting, jobbe i kantine og lage mat er også veldig greit, du trenger ikke forholde deg til så mange personer. Du kan jo flytte hjem til foreldrene dine for en liten stund, mens du finner leilighet og kommer tilbake i jobb, da har du også mulighet til å spare litt på de pengene du evnt har. Det ville jeg gjort hvertfall, men kan jo alltid vær det ordner seg før 1 august, det er jo en måned til
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Ok, takker for svar. Anonymous poster hash: 4e40a...52d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå