bergensblomst Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Kjæresten min og jeg har ferie litt over en uke fra 12.-24.juli. Vi har INGEN planer, men har lyst til å gjøre noe hyggelig sammmen. Kan vare fra en helg, til alle fridagene jeg har nevnt. Noen som har noe tips til noe rimelig og hyggelig vi kan finne på - reise til? Vi tenker å bruke maks 3500 hver. Noen som har lyst til å dele litt reisetips/ferietips?
Philli82 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Ja, reis noen dager til Riga eller Dublin!!! Fantastiske storbyer hvis man skal være borte 3-4 dager! Send pm om du lurer på noe:)
elvital Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Enig i at Dublin er en koselig by! Har ikke vært i Riga. Tallin i Estland er et annet forslag, det er en veldig koselig by, og har en kjempe fin strand ikke så langt unna byen om ikke jeg husker feil. Evt hva med en tur til Gøteborg eller Køben? Eller en by i Norge dere ikke har vært?
marsy Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Hvis dere vil utenlands og ikke er kresne på standard kan dere lete etter billige flybilletter til en by, og lete etter rimelige hoteller i nærheten. Burde kunne få til en helg for det budsjettet dere har. Ellers hadde jeg pakket en sekk, kjøpt telt og oppblåsbar madrass, og så bare hoppet på en ekspressbuss rundt i Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå