Gå til innhold

Hva skal vi finne på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har ferie litt over en uke fra 12.-24.juli. Vi har INGEN planer, men har lyst til å gjøre noe hyggelig sammmen. Kan vare fra en helg, til alle fridagene jeg har nevnt. Noen som har noe tips til noe rimelig og hyggelig vi kan finne på - reise til? Vi tenker å bruke maks 3500 hver. Noen som har lyst til å dele litt reisetips/ferietips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, reis noen dager til Riga eller Dublin!!! Fantastiske storbyer hvis man skal være borte 3-4 dager! Send pm om du lurer på noe:)

Skrevet

Enig i at Dublin er en koselig by! Har ikke vært i Riga. Tallin i Estland er et annet forslag, det er en veldig koselig by, og har en kjempe fin strand ikke så langt unna byen om ikke jeg husker feil. Evt hva med en tur til Gøteborg eller Køben? Eller en by i Norge dere ikke har vært?

Skrevet

Hvis dere vil utenlands og ikke er kresne på standard kan dere lete etter billige flybilletter til en by, og lete etter rimelige hoteller i nærheten. Burde kunne få til en helg for det budsjettet dere har.

Ellers hadde jeg pakket en sekk, kjøpt telt og oppblåsbar madrass, og så bare hoppet på en ekspressbuss rundt i Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...