Gå til innhold

Puppene vokser og vokser


:-) anna

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg er i ferd med å få digre pupper!!

Jeg var C-cup før forrige graviditet men ble D-cup underveis og har vært det siden. Nå er jeg åtte uker på vei og BH-ene mine er i ferd med å bli for små igjen.

Jeg VIL IKKE bli DD!! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, høres kjent ut. Jeg gikk fra b til dobbelt d når jeg gikk gravid. Den eneste som likte det var kjærsten min :P

Men jeg skjønner deg godt, du får innvistere i en god bh tror jeg. Lykke til med bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen. Jeg er vanligvis D-cup, men bruker nå min nyervervede F-cup. Og er hele 11 uker på vei.

Detta kan bli gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg er vanligvis D - cup jeg også, men foreløpig passer alle mine BH'er perfekt. Sikkert veldig individuelt det der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B/C cup til vanlig.. Nå har jeg gått til investering av en ny bh og den var str d!! :evil: Mannen klager derimot ikke :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig brukt str.75b (små pupper) og puppene har vokst etter jeg har født og gått opp til 80b.

Nå er det mitt 4 svangerskap og puppene har blitt mye mer fyldige. Må snart opp en str. Allerede i uke 15+5. Så jeg håper at mine kan bli litt større jeg da og at de holder den str. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått fra 75b til 85c foreløpig, og det ser ikke ut til å stoppe med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hvordan dette er ja!har begynnt å få store problemer med bh`ene mine jeg også.har hadt d-cup (opp til d fra c) siden første graviditeten og nå er jaggu me alt av bher for små.i går gikk jeg gjennon skapet etter ammebher fra forrige gang men Nei!! brysta ramla ut av desse også!!skal leve med det gjennom graviditet og amming men de får versegod krympe etterpå for desse jura er store nok :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Jeg var en 75B da jeg ble gravid. Gikk raskt opp til en 75C. Da melken kom gikk jeg opp til 75D. Og på slutten av ammeperioden havnet jeg på en 75C igjen. Akkurat passe! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...