Gå til innhold

Abort


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hertigen

Hei

Søsteren min aborterte i dag for andre gang på ca. fem måneder, etter å ha vært gravid på utsiden av livmoren (denne siste gangen).

Har ikke fått snakket med henne. Den ene egglederen skal visstnok være litt skadet. Hvilke konsekvenser får dette for eventuelt fremtidige muligheter til å få barn? Andre som har opplevd flere aborter på kort tid?

Vet lite om dette, håper defor noen kan dele sine erfaringer med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på gyngende grunn her men kaster meg uti det og svarer. Søsteren din kan få barn selv om hun har to tette eggledere. Hun må bare få litt hjelp med å befrukte eggene.

Det er fryktelig trist og sikkert en påkjenning for søsteren din å abortere, tror ikke en klarer å forestille seg det før ein har opplevd det selv. En venninne av meg hadde to kjappe aborter før hun ble gravid, og fikk beskjed av din lege at man ikke foretok noen utgreing før etter tre aborter :-( , to for mye etter min mening... En annen venninne har fjernet begge egglederene, og må ha hjelp til å få barn om hun bestemmer seg for det.

Du får bare støtt opp om søsteren din, la henne få tid til å bearbeide sorgen over tapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...