Gå til innhold

"Treg" urin hos kvinne.


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Merker at jeg har "tregere" urinstråle nå. Er kvinne, tidlig i 30 årene. PCO, men utover det var alt greit sist jeg var hos gynekolog for et halvt år siden. Ingen smerter.

Kan dette være pga at jeg holder meg, lenge? Virker på meg som at musklene låser seg, og det tar tid før de får med seg at de kan slippe opp. Sliter med depresjon, og er på det stadiet hvor det å gå på WC er et tiltak som blir utsatt en god stund.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg er lege eller noen annen helsespesialist, vil jeg likevel tro at det kan ha litt å si at du holder deg for lenge. Merker det selv også om jeg ikke går når jeg kjenner jeg må, da kan det ta litt tid før det skjer noe i tillegg føles det som om det knapt sildrer.

Depresjon er forferdelige greier, håper du får hjelpen du trenger for å komme over den kneika. Men vil også anbefale deg å gå på do med en gang du kjenner du må, det er ikke bra å holde seg (men det vet du nok allerede) :)

Ble innlagt med nyrestein for litt siden, noe av det sykeste innen smerte jeg har opplevd. Fikk da klar beskjed om at urinen aldri må være konsentrert og at det er viktig å gå på do med en gang man må for å unngå videre plager.
Jeg var også slik at jeg kunne gå halve dagen uten å gå på do fordi det var et tiltak...men jeg vil heller anbefale det enn å risikere større plager, nyrestein var absolutt ikke noe å ta lett på.

Ellers kan du jo evt. levere en urinprøve hos legen, kan jo være uvi...da kan det også gå litt treigt. De fleste kjenner svie og ubehag ved uvi, men det er ikke alltid slik.

Uansett, god bedring både med vannlating og depresjon! :)



Anonymous poster hash: fd6ec...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...