AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg synes damer kan være tiltrekkende, men når jeg får øyekontakt med en mann som jeg tenner på gir det fysisk utslag som blod som strømmer til penis. Det har aldri skjedd når jeg har sett damer. Anonymous poster hash: d857a...cef
Uglete Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 ekspirimenter og finn ut en liker det en liker. ikke vits å gruble så mye mer på det
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Selv er jeg lesbisk, men kan da syns menn er flotte å se på likevel...bare tenner ikke på dem Men eneste måte å finne ut sikkert om du er det ene eller andre, er jo bare å prøve. Uansett spiller det ingen rolle hva du er, det er hvem du er som teller Anonymous poster hash: 930a5...e25 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Hørest ut som du er sexuelt tiltrekt av menn og ikke damer. Jeg er jo dame selv, og kan jo se at andre damer er pene og tiltrekkende uten jeg tenner på de. Så jeg er hetro. Men som noen sier her oppe eksperimintere og finn ut Anonymous poster hash: 5dd65...483
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Prøv ut en kjekk og fin homsemann en gang, jeg er helt sikker på at du kommer til å like det. Mann-mann er kun deilig!!! Anonymous poster hash: 767ac...0df
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 En ren mannsorgie er noe av det beste som finnes. 4-5 kåte homomenn sammen. Da snakker vi mye sprut!! Jeg kjenner flere menn som er med på dette, vi treffes på et hotell eller privat et partre ganger i året og har oss skikkelig. Anonymous poster hash: 767ac...0df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå