Gå til innhold

Liker ikke gutter pupper likevel ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er ei jente på 19 som har kjempeflotte pupper. De er store og faste og jeg syns at alle gutter burde ha lyst til åta på dem og sånn. Men det gjør di ikke. Jeg ser at de ser på dem men ingen prøver å kjenne.

Sånn er det med de som jeg har sex med også. De koser jo med dem men går videre så fort. Hadde dere sett mine hadde dere sjønt dere å.

Hvorfor er ikkd gutter like glad i puppene mine som jeg er. Hva er galt med dere ?

Anonymous poster hash: 3b354...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen prøver å kjenne, og sånn er det med de du har sex med OGSÅ?

Unnskyld meg, men hvem er første kategori da?

• Liker 7
Skrevet

Slapp av! Puppene dine er helt sikkert ok, men det er ikke slik at tiden menn bruker på dem blir større eller mindre i forhold til størrelsen. Dersom du liker at de koser ekstra med dem, så si det da vel, - ikke verre enn det! Kanskje du burde fokusere litt mindre på puppene dine i hverdagen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil at random menn skal tafse på dem fordi de er så fine at de må deles, så får du skaffe deg en t-skjorte det står "tafs på puppene mine, takk". Selv da kan oppmerksomheten være laber fordi her i Norge har vi for det meste snille menn som respekterer oss.

Anonymous poster hash: a07d4...faf
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

om jeg hadde tatt på alle pupper jeg synes er fine hadde jeg sikkert sittet i fengsel. Se på alle trådene her inne av jenter som føler seg missbrukt og objektifisert av den minste kommentar eller handling. Det å tafse på pupper er ikke bare noe vi kan gjøre, og vi har heller ingen mulighet til å skjønne hvem som vil det og ikke.

-mann22

Anonymous poster hash: 14002...260
  • Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Dagens lærdom: tafse på alle pupper som ser fine ut. Jentene føler seg mislykket hvis ikke.

• Liker 7
Gjest Gunfreak
Skrevet

Dagens lærdom: tafse på alle pupper som ser fine ut. Jentene føler seg mislykket hvis ikke.

Sist jeg prøvde det, fikk jeg en fik i ansiktet, spark i ballene, og politianmeldelse etter meg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

fordi de er små, du ser feil og er umoden. BYE

Anonymous poster hash: 0b5f4...e9e
  • Liker 2
Skrevet

Sist jeg prøvde det, fikk jeg en fik i ansiktet, spark i ballene, og politianmeldelse etter meg!

Fy fader, folk setter ikke pris på noen ting :(

• Liker 3
Skrevet

Merkeligste tråden ever.

• Liker 4
Gjest navnelapp
Skrevet

fordi de er små, du ser feil og er umoden. BYE

Anonymous poster hash: 0b5f4...e9e

Det provoserer meg så uendeleg med små fjottar som skriv slike anonyme drittinnlegg. Det er ditt ansvar viss anonym bruker-funksjonen vert borte. Idiot.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke lett å være mann!
Tafser man på puppene til vilkårlige damer man møter på gaten får man fort et slag, spark i ballene, osv. Samtidig er det damer som TS som åpenbart øsnker at vi tafser mer... Oppgitt!

AnonymBruker
Skrevet

Det provoserer meg så uendeleg med små fjottar som skriv slike anonyme drittinnlegg. Det er ditt ansvar viss anonym bruker-funksjonen vert borte. Idiot.

Jeg tror kanskje det var kødd?

Anonymous poster hash: b4852...f82

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er ei jente en gutt på 19 13 som kjeder seg litt

Gå ut og lek.

Anonymous poster hash: 6828b...285

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi menn tafser gjerne på pupper. Men bare hvis de sitter på andre menn. Da slipper vi å få et spark i ballene eller et slag i ansiktet.

man-boobs.jpg

Anonymous poster hash: 27306...8d9
  • Liker 3
Skrevet

Skulle gjerne tafset på alle pupper jeg synes var fine, men tror dessverre du tilhører fåtallet som ønsker dette! ;)

Når det kommer til sengekos får alltid pupper enormt med oppmerksomhet fra meg ;)

Gjest navnelapp
Skrevet

Jeg tror kanskje det var kødd?

Anonymous poster hash: b4852...f82

Det må det gjerne vere, men treff du på feil person kan ein slik kommentar vere både sårande og krenkande. Hjernen bør settast i gir før ein tastar i veg.

Gjest kimhan92
Skrevet

Ok, jeg er ei jente på 19 som har kjempeflotte pupper. De er store og faste og jeg syns at alle gutter burde ha lyst til åta på dem og sånn. Men det gjør di ikke. Jeg ser at de ser på dem men ingen prøver å kjenne.

Sånn er det med de som jeg har sex med også. De koser jo med dem men går videre så fort. Hadde dere sett mine hadde dere sjønt dere å.

Hvorfor er ikkd gutter like glad i puppene mine som jeg er. Hva er galt med dere ? Anonymous poster hash: 3b354...089

jeg elsker pupper , de er det beste på hele jenta synes jeg , de er gode å ta i . fitta er bare ett hull nederst.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pupper består jo mest av fettvev. Er ikke særlig det. ;)

Anonymous poster hash: 59e80...f17
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lite å si om man har store pupper, når den som eier den evt er stokk dum

Anonymous poster hash: bca17...e8a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...