Gå til innhold

Kan analsex gi forstoppelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan det? Jeg har hatt det en gang for ca. to uker siden og i dag fikk jeg forstoppelse. ingen problemer før dette og bruker aldri å ha trøbbel med magen. Kan dette ha en sammenheng?

Anonymous poster hash: 56e2c...e1d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstoppelse har med fordøyelsen å gjøre.. så med mindre du spiste kølla hans etterpå, så tror jeg nok ikke det ;-)

Anonymous poster hash: 37c10...179

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring. Analsex og spesielt sperm setter heller fart på sakene.

Anonymous poster hash: 65fb8...0ed

AnonymBruker
Skrevet

Anal sex er skadelig på sikt og vil ganske sikkert forstyrre den normale tarmperistaltikken i tarmen også. Altså de naturlige muskelsammentrekningene som trykker avføringen frem og ut.

Jeg forstår ikke at folk tør å ha analsex når man ser hvilke skader som ofte oppstår senere i livet. Men det har med kunnskap og opplysthet å gjøre.

De som ikke vet bedre forsvarer seg gjerne med å angripe den som sitter med fagkunnskapen.

Endret avføringsmønster, rifter og sår som for kan bli infisert. Dette kan føre til sepsis og i værste fall død. Hemorider, fistler og utposning, altså at noe av tarmen henger ut av anus. Dette er bare noe av plagene. Vi kan legge til økt fare for kreft, sopp og slapp musklatur som kan gjøre det vanskelig å holde seg.

Nei, for din egen skyld, ta et lite råd fra en som faktisk vet.

Hold deg unna analsex !

Det er mye annet du og dere kan gjøre i stedet

Anonymous poster hash: d6076...0d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anal sex er skadelig på sikt og vil ganske sikkert forstyrre den normale tarmperistaltikken i tarmen også. Altså de naturlige muskelsammentrekningene som trykker avføringen frem og ut.

Jeg forstår ikke at folk tør å ha analsex når man ser hvilke skader som ofte oppstår senere i livet. Men det har med kunnskap og opplysthet å gjøre.

De som ikke vet bedre forsvarer seg gjerne med å angripe den som sitter med fagkunnskapen.

Endret avføringsmønster, rifter og sår som for kan bli infisert. Dette kan føre til sepsis og i værste fall død. Hemorider, fistler og utposning, altså at noe av tarmen henger ut av anus. Dette er bare noe av plagene. Vi kan legge til økt fare for kreft, sopp og slapp musklatur som kan gjøre det vanskelig å holde seg.

Nei, for din egen skyld, ta et lite råd fra en som faktisk vet.

Hold deg unna analsex !

Det er mye annet du og dere kan gjøre i stedet

Anonymous poster hash: d6076...0d5

Ja, ikke sant, det kan jo være farlig? Huff... vil slutte jeg, ja. TS

Anonymous poster hash: 56e2c...e1d

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Wæh, fagfolk er dritkjipe.

Det er faktisk mulig å sprenge hjerneceller om man drikker for mye vann, stekt mat og laks er kreftfremkallende, for ikke å snakke om sollys.

Oralsex kan overføre HPV, som KAN gi kreft, jobbing ved samlebånd kan gi hemorroider, enkelte typer sushi gir smertefull død ved feil tilberedning. Lufta vi puster inneholder mer karbondioksid enn noen gang, havet blir surere og skallfisk fra Oslofjorden er mettet med tungmetall. Risikoen for å bli voldtatt i storbyen har aldri vært høyere, og dyreeiere som lar dyra slikke seg i fjeset kan få e.coli-smitte. På toppen av det hele går vi daglig rundt med mobiler som stråler så sterk at de hemmer veksten hos planter. Ja, skynd deg å gi opp analsex..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hadde analsex for to uker siden har jeg sterke tvil til at det er grunn til dagens forstoppelse. Mest sansynlig er det noe du har spist.
Hiv i deg noen svisker eller sviskegrøt, så tenker jeg du får fart på systemet igjen ;)

Ellers tror jeg ikke du skal bekymre deg for at det er så veldig farlig med analsex. Så klart KAN det være farlig, men da er det også snakk om hyppig og "brutal" omgang.
Skal man unngå alt som er farlig må man slutte å leve...livet er farlig det også vet du, ingen har overlevd det ennå ;)

Anonymous poster hash: 09912...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...