Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen funksjon for å fjerne røde øyne i Photoshop? Annet enn å gjøre det "for hånd", for det får jeg ikke til...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kvifor får du det ikkje til "for hånd"? Syns det funkar kjempe-bra eg... Hmm...

Skrevet

IrfanView fjerner røde øyner enklere. Gratisprogram.

Skrevet

kva versjon av Photoshop? (Fordi eg er nyfiken.)

Skal elles finnast ein (eller heilt sikkert fleire) action til å automatisere den jobben.

*Finn fram action*

No kan du laste ned Red Eye Reduction-action til photoshop. Om du ikkje veit korleis du brukar acions, gi eit lite pip, så skal du få forklaring.

Skrevet
Kvifor får du det ikkje til "for hånd"? Syns det funkar kjempe-bra eg... Hmm...

Vet ikke hvilken farge jeg skal bruke som erstatning, blir fort "flatt" syns jeg. Og så blir det ofte en sånn rød/sort ring igjen ytterst i øyet som jeg ikke får med, ellers blir hele regnbuehinnen sort også. Ser ofte greit ut på PCen men inbiller meg at det blir stygt på fremkalt resultat.

kva versjon av Photoshop?

Nå sitter jeg på en "lettsak" som heter Adobe Photoshop Elements. Har ellers versjon 5.5, men ikke installert enda. Kan jeg bruke actionen i Elements? Har aldri brukt Action før, og trenger nok litt bistand... :-)

Hvor finner jeg IrfanView? *leter i google*

Tusen takk for hjelpen. Fikk litt skrekk da alle dåpsbildene viser øyne som på skremte rådyr en mørk vinternatt.... :o

Gjest Crazee unplugged
Skrevet

Trulle Elements hadde anti-raude-auge-funksjon, eg. I alle fall toaren. (Leste ein artikkel om kreativ bruk av den funksjonen nemleg, til å bytte hårfarge... ;) )

Om Elements kan bruka actions veit eg ikkje - men i så fall er det vel tvilsomt om det kan bruka actions for Photoshop; kommandoane er jo lit ulike. Må studere nærare når eg kjem heim korleis du installerer actions i Photoshop....

Vent litt her...

Hah! Elements 2.0 er innstallert her :)

Hang on, så skal du få framgangsmåten i denne versjonen:

1. Velg zoom tool

2. Zoom rundt augene.

3. Velg red eye brush tool

4. I options bar velger du ein brush frå popup-paletten.

5. Du kan bytta storleik ved å dra i size-slideren

6. I options bar klikkar du Default Colors

7. I biletet, plasser penselen over eitt av dei raude augene og mal over for å fjerna raudfargen. Gjenta for det andre auga.

8. Ignorer herleg blanding av norsk og engelsk i det over.

Det er altså måten å gjera det på i Elements 2.

Punkt 8 kan utelatast, men kun dersom det ikkje går ut over meg...

Det ser ikkje ut til at Elements kan bruka actions, så eg tek framgangsmåten på det heime, til glede for dei somm måtte lura. Er jo ganske effektivt verktøy for repeterande oppgåver.

Skrevet

Gløymde meg visst litt - eg lovde jo forklaring på korleis ein legg til actions i Photoshop (ikkje Elements):

Windows -> Actions

Dette frå fram actions-paletten, evt får den i fokus.

klikk den vesle trekanten til høgre i menylinja i palletten, og du får opp ein popup-meny. i denne velger du Load actions.

Velg den actionen du vil ha. Det følgjer ein del med Photoshop i presets-katalogen - vel verd å sjekke ut.

Bruk av actions:

nederst i paletten er det ulike kontrollar:

Stop, record, play, new set (mappe), new action, delete

For å bruke ein action, klikk på den du vil bruke, deretter play.

For å lage action: klikk new action, gi det namn, og deretter klikk record.

Alt du gjer frå no av blir teke opp som ein action. For å stoppe opptaket, klikk stopp.

For å bruke actionen du laga, gjer som over :)

Svært greit å ha dersom du har ei mappe med nokre hundre bilete som skal konverterast til svart-kvitt, skalerast ned til thumbnail, og lagrast i ei anna mappe; Gjer alt med ei fil, og alle dei andre filene kan du berre trykka på ein knapp, så gjer Photoshop arbeidet automagisk. Og set du det i tillegg i gang som ein batch, så slepp du gjera det manuelt for kvar einaste fil, òg.

Er det nokre med Photoshop som ikkje får lyst å prøva det der no, og leika seg med det som er muleg - så forstår eg ingentingen...

Gjest Anonymous
Skrevet

OI... Actions høyrest ut som ein genial funksjon. Kvifor har ingen fortald meg om den før???

Argh!

TAKK, TAKK! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...