Gå til innhold

Tusen takk Kvinneguiden!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er mye drittslenging her inne, og jeg blir veldig trist når jeg ser hvor mye folk ødelegger tråder med bitre kommentarer osv, men med denne tråden har jeg lyst å få frem det motsatte.

For en måned siden postet jeg ett innlegg i kropp og helse om at jeg hadde fått sterkere og sterkere menstruasjonssmerter. Fikk svar om en sykdom som het endometriose som jeg aldri hadde hørt om før. På grunn av Kvinneguiden så gikk jeg derfor til legen og etter jeg har vært hos gynekolog denne uken, så har jeg da funnet ut at jeg veldig sikkert har endometriose og får nå behandling og oppfølging.

Uten at jeg hadde fått de svarene jeg fikk i den tråden, så hadde jeg fortsatt trodd at det var helt normalt å ha sånne smerter fordi familien min sa det, så derfor er jeg utrolig takknemlig for de fantastiske folkene som hjelper andre her inne!

Tror nok ikke jeg er den eneste som har fått hjelp gjennom kvinneguiden, så takk til dere som prøver så godt dere kan å hjelpe andre!

Tror dette drukner litt i alle de ekle kommentarene her inne, så derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive det her slik at man ser at det ikke bare er hodeløse mennesker her inne, men også utrolig mange gode mennesker også! :blomst:

Anonymous poster hash: 5663e...832
  • Liker 25
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg vet det er mye drittslenging her inne, og jeg blir veldig trist når jeg ser hvor mye folk ødelegger tråder med bitre kommentarer osv, men med denne tråden har jeg lyst å få frem det motsatte.

For en måned siden postet jeg ett innlegg i kropp og helse om at jeg hadde fått sterkere og sterkere menstruasjonssmerter. Fikk svar om en sykdom som het endometriose som jeg aldri hadde hørt om før. På grunn av Kvinneguiden så gikk jeg derfor til legen og etter jeg har vært hos gynekolog denne uken, så har jeg da funnet ut at jeg veldig sikkert har endometriose og får nå behandling og oppfølging.

Uten at jeg hadde fått de svarene jeg fikk i den tråden, så hadde jeg fortsatt trodd at det var helt normalt å ha sånne smerter fordi familien min sa det, så derfor er jeg utrolig takknemlig for de fantastiske folkene som hjelper andre her inne!

Tror nok ikke jeg er den eneste som har fått hjelp gjennom kvinneguiden, så takk til dere som prøver så godt dere kan å hjelpe andre!

Tror dette drukner litt i alle de ekle kommentarene her inne, så derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive det her slik at man ser at det ikke bare er hodeløse mennesker her inne, men også utrolig mange gode mennesker også! :blomst:

så godt å høre at du fikk hjelp!

Det er ikke sikkert at dette her drukner i alle de ekle kommentarene, men uansett så er det bra å komme med det når det skjer noe bra her :) Det er så lett å glemme å si fra om det bra, men så fort det skjer noe kjipt så klages og sytes det i hytt og pine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

så godt å høre at du fikk hjelp!

Det er ikke sikkert at dette her drukner i alle de ekle kommentarene, men uansett så er det bra å komme med det når det skjer noe bra her :) Det er så lett å glemme å si fra om det bra, men så fort det skjer noe kjipt så klages og sytes det i hytt og pine.

Helt sant!

Skrevet

Så fint! Menssmerter fra helvette kjenner jeg til. Har også endo.

Godt at du kom til lege og får hjelp .

Og kjempehyggelig post!

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig post! Ja, KG kan sannelig være en god støttespiller om man trenger hjelp til noe!

Jeg er glad for at du fikk hjelp! :hug:

Anonymous poster hash: 484f6...b22
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig..? Jeg mener.. Hyggelig å høre at du fikk kommet deg til legen når du hadde smerter.

Det var nok det klokeste valget, for det lengre løp. Kroppen er grei å investere litt i den.

Kjempehyggelig å høre at du fikk hjelp av KG og. Hva skulle vi gjort uten? :)

Anonymous poster hash: 00285...1ce
Gjest Inggolf
Skrevet

Helt sant!

mmhm :Nikke: ...Om man ikke hører noe, så har man nok gjort en god jobb...Men hvor vanskelig er det å gi et klapp på skulderen, et ekstra smil, eller en liten kommentar som "så flink du er" , "jeg setter pris på.... " , " takk for at du hjalp meg med..." :vetikke:

Et lite smil kan virkelig endevende humøret til en annen person! (Jeg mener om personen ikke har en god dag, så kan dagen bli langt bedre plutselig :) )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...