Gå til innhold

Hvor offte blir du sjekket opp av andre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke så ofte, er nokså sjenert og helt sikkert ikke den mest innbydende personen å ta kontakt med. Er veldig grei, da. Men jeg blir så godt som alltid sjekket opp når jeg en sjelden gang er på byen, og har opplevd det tre-fire ganger på toget.

Den verste sjekkinga jeg har opplevd var av en eldre mann på toget her forleden dag. Han virket som en trivelig og ordentlig kar, dog syntes jeg det var en smule merkelig at han fant det interessant å snakke med meg. Mot slutten av turen (som varte ca 2 timer) ba han om nummeret mitt, og siden har var såpass hyggelig å snakke med fikk han det uten at jeg følte meg gal.

Det angret jeg på senere da jeg fikk noen slibrige meldinger om at han var så opphisset da vi pratet, og at han hadde sittet og sett på "skrittet" mitt, lårene og brystene mine mens vi hadde pratet. Det var et sjekketriks som ikke funka...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En sjelden gang. Mest i utlandet, eller av utlendinger som er i Norge.

Anonymous poster hash: 4132e...ae1
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Blir sjekket opp veldig ofte. Jobb, skole, spisesteder, utesteder osv.

Endret av 10ne
Skrevet

Kvinner sjekker ikke opp, selv om vi liker å tro at vi er likestilte.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne og kan telle antallet ganger jeg har blitt sjekket opp på èn hånd - og da tar jeg med tvilstilfellene også (feks. innvandreren som ikke kunne et ord norsk, aldri hadde sett meg før, og bare kom bort og spurte om jeg vil gifte meg med ham - han fridde til ei anna dame på arbeidsplassen min neste dag).

Har hatt noen mer eller mindre vellykkede forhold, der jeg har tatt størsteparten eller alt initiativet i alle - i mitt nåværende var det jeg som tok alt av initiativ i starten.

AnonymBruker
Skrevet

Da er spørsmålet: Hvor ofte blir du sjekket opp av deg selv?!

Nei, for å være helt ærlig så skjer det ganske så sjeldent. Nå er ikke jeg av den typen som flyr på byen i tide og utide, så det ligger vel noe der. Er forøvrig mann på 27 år.

Anonymous poster hash: 0ffc3...497
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Når blir man sjekket opp?

Er det når noen ber om å få treffe deg igjen?

Eller er det bare når noen (fremmede) henvender seg til deg?

AnonymBruker
Skrevet

Når blir man sjekket opp?

Er det når noen ber om å få treffe deg igjen?

Eller er det bare når noen (fremmede) henvender seg til deg?

Jeg tenker mest på sistnevnte.

Skrevet

Har vært noen brisne damer som var ca. 20-30 år eldre som har prøvd seg. Ikke interessant, da det blir for gammelt. Jeg er i 20-årene. Var også en dame i 30-årene som sjekket meg opp ganske åpenbart, men hun viste seg å være gift. Det er rart det, som regel ønsker man at en jente skal ta initativ, men de eneste som gjør det er uaktuelle. Single jenter i 20-årene tror jeg sjeldent gidder å gjøre slik.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tenker mest på sistnevnte.

Da blir jeg sjekket opp hver gang jeg er i godt humør, på slike utadvendt-utstrålingsdager. På butikken, på banen osv. Tror ikke alle de jeg kommer i kontakt med har noe ønske om å sjekke meg opp.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kvinner sjekker ikke opp, selv om vi liker å tro at vi er likestilte.

De sjekker bare som regel opp på en annen måte.

Opplever det titt og stadig. Både kvinner som sjekker på kvinne-måten samt den litt mer direkte manne-måten.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt sjekket opp, men jeg har fått noen sleske blikk av eldre homofile menn :blink:

dem synes sikkert at du ser så bra ut at dem vil kun ha sex med deg , analt og oralt

Anonymous poster hash: b6c94...0a2

Skrevet

De sjekker bare som regel opp på en annen måte.

Opplever det titt og stadig. Både kvinner som sjekker på kvinne-måten samt den litt mer direkte manne-måten.

Vil heller si at det er å vise interesse. Det er svært sjelden å se at ei jente faktisk går bort til noen og sjekker opp gutter. Man må som mann lese hvem som er interessert og det er "alltid" gutten som må ta initiativet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror kanskje det skjedde en gang for 4-5 år siden. Sånn foruten det så er det veldig, veldig, veldig lenge siden.

Skrevet

Stort sett... ALDRI :frown: .. eller jeg blir noen ganger sjekket opp av de mannfolka som har sjekket opp alle andre i lokalet først!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Overraskende ofte opplever jeg forsøk på å bli sjekket opp.

Ikke en gang i uken eller en gang hver 14 dag altså, men overraskende ofte.

Veldig charmerende. Det verdsettes høyt. Jeg er ydmyk for at de finner mitt hele inntrykk å være verd det.

Skrevet

dem synes sikkert at du ser så bra ut at dem vil kun ha sex med deg , analt og oralt

Anonymous poster hash: b6c94...0a2

:sjokkert:

Skrevet

Det skjer en gang i blant, men jenter så mye mer subtile når det skjer at jeg tviler at de fleste mannfolk engang legger merke til det når det skjer.

Skrevet

Ytterst sjelden i hverdagen, men litt oftere på byen. Har konkludert med at jeg gjør meg best med ølbriller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...