Urgalon Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hei. I mine 23år til har jeg aldri blitt sjekket opp av andre(som jeg har merket) Så jeg lurer på hvor ofte dere andre blir det. Legger dere selv opp til det med flørting osv eller er det bare noe som kommer av seg selv? Jeg tenker først og fremst på om dere blir sjekket opp i edru tilstand Endret 29. juni 2013 av Urgalon
Gjest kimhan92 Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 jeg sjekker opp jenter fra 16-48 år jeg , sånn med skikkelig pupper og rumpe . jeg sjekker alltid opp kvinner i edru tilstand
Gjest Marsvinet Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Hver gang jeg møter nye menn, er det en eller flere av dem som prøver seg.
Urgalon Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2013 jeg sjekker opp jenter fra 16-48 år jeg , sånn med skikkelig pupper og rumpe . jeg sjekker alltid opp kvinner i edru tilstand Ja. Du sjekker opp andre, men det virker som der oss menn så må gjøre det av en eller annen grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Jeg blir nesten daglig sjekket opp. Høres sikkert ut som jeg er skikkelig høy på meg selv, men er ikke det som er tilfellet. Jeg synes det er ganske stas å få denne oppmerksomheten fordi jeg har gått ned over 30 kilo, fikk veldig mange færre tilbud tidligere. Nå får jeg ofte høre fra både fremmede kvinner og menn at de synes jeg er vakker og at jeg har en fin kropp. Jeg er ydmyk og sier takk. Tidligere var det alltid venninnene mine som stakk av med alle mannfolka (har veldig flotte venninner). Nå er det vel kanskje jeg som har mest draget, kan man si. Anonymous poster hash: f9f7a...acf 1
Gjest abcdefgh Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Blir som regel bare sjekket opp av homofile :/ 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 ja det skjer.et par ganger i uka .. men ikke ofte nok ;P haha jeg vil ha mer:) jo mer jo bedre! Anonymous poster hash: 35512...30e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Det har vel bare skjedd sånn ca en gang hvert femte år. Jeg er bare så stygg. Anonymous poster hash: bf7ae...21a
Alina X Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Ikke så nevneverdig ofte av edru mannfolk nei,men det skjer. På byen er det no annet, men der er det jo bare om en ting uansett:-)
Gjest oreokaka Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Skjedde to ganger på jobb denne uken Ellers når jeg hilser på nye menn som ikke er venner med kjæresten min, altså, som ikke vet at jeg er opptatt. Tar det jo som et kompliment da, må vel bety at jeg fortsatt ser OK ut
Testosteron Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har blitt sjekket opp av damer. (Årsaken er ikke at jeg pleier å være så full når jeg er på fest at jeg dagen etterpå ikke husker hva som skjedde.) I likhet med abcdefgh ovenfor, så har jeg derimot flere ganger opplevt å bli sjekket opp av menn. (Årsaken er ikke at jeg ofte besøker homsebarer.)
Testosteron Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Blir som regel bare sjekket opp av homofile :/ Lesbiske damer da eller?
Leonaen Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Det hender tre fire ganger i året. Enten på byen eller høylys dag. Ellers legger jeg merke til menn som glor, men ikke gjør mer. Som regel når jeg har noe trangt eller kort på meg Jeg kunne godt sjekket opp menn. Men tør ikke.
Gjest abcdefgh Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Lesbiske damer da eller? Menn dessverre :/ Av og til lesbiske damer også , men de vil bare kline....Frekventerer ikke homsebarer jeg heller så vet ikke helt hva årsaken er.. Vi ser vel bare jævlig bra ut? Årsaken til at jenter ikke sjekker oss opp er vel fordi de er fastlåst i tradisjonelle mønster , og forventer å bli sjekket opp... Og som alle andre menn tar vi ikke hint . Så når de diskret viser sin interesse merker vi ingenting... Endret 29. juni 2013 av abcdefgh 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Det skjer innimellom. Alltid av den sorten menn jeg ikke er interessert i. Det skjer også stort sett av utenlandske. Ellers merker jeg mye blikk, stirring og smiling, nærmest daglig. Også det fra litt"rare" menn. Anonymous poster hash: 597bc...429
Mr.Omg Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Har aldri blitt sjekket opp, men jeg har fått noen sleske blikk av eldre homofile menn 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Ukentlig, i alskens sammenhenger. Nå har jeg kjæreste da, så det blir ikke noe mer. Men det er ofte utenlandske menn, og ellers merker jeg at jeg tydeligvis har et eller annet ved meg som gjør at jeg virker lite skummel, eller noe, vet ikke hva det er, men all slags folk, kvinner, menn, unge, eldre osv., har en tendens til å henvende seg til meg. Enten for å gi et kompliment, spørre om noe, bare prate litt, komme med en vits, dele livshistorien sin osv...vet ganske mye rart om folk! Anonymous poster hash: 9e6ac...1e4
Cuddlegirl Skrevet 29. juni 2013 #19 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke oversikt på hvor ofte, men har blitt sjekka opp ja. Føler kanskje litt at det kommer av seg selv, men kan godt være jeg tar feil. Kanskje det har noe med hva du gjør av deg selv? Dukker du opp med en positiv holdning, smiler og tenker på noe positivt, så vil det gjør noe helt annet med deg enn om du dukker opp med en negativ holdning, setter deg litt til sides og ser sur ut. Positiv energi smitter og vises veldig godt(Og er meget attraktivt). Jeg er litt sånn at om jeg skal sjekke opp en mann så ser jeg på han først, for å se om han smiler. Gjør han ikke det blir jeg litt sånn "neivel" og dropper det. Kan være menn er flinkere og ivrigere til å sjekke opp men.
Gjest winston Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 Sjelden når det ikke er alkohol involvert, iallefall av etniske nordmenn. Da sønnen min var liten hendte det dog at "vi" ble sjekket opp, men da var jeg ikke singel. Skulle gjerne blitt sjekket opp mer jeg, men siden jeg er litt blyg er det nok ikke så lett å få øyenkontakt med meg. Mulig det er grunnen til at det sjelden skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå