Gå til innhold

Scizofreni


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det flere her med den diagnosen? hvordan opplever dere verden? er dere enig med diagnosen? Eller kjenner dere noen med scizofreni?

Jeg syns verden er forferdelig. Det eer så forvirrende og fortvilelsen er så stor at jeg bare sitter å gråter. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, alt er bare helt sykt. Jeg ser døde mennesker og de gjør meg kjempetrist. de lider på grunn av meg.

også er det folk på tv/videoer som vil jeg skal dø. de lider også på grunn av meg. jeg var der de var men bare så på. jeg gjorde ingenting. og nå er det forsent. Jeg er ganske sikker på at de på avdelingen har kameraer på rommene og noen ganger føles det som tankene mine flyr ut av hode så folk kan lese dem.

Nå ramser jeg bare opp de tingene som har forandret seg de siste 3 årene. det begynte med at jeg i 10 klasse viste folk kunne lese tankene og følte meg spionert på. så begynte alt det andre for et år siden.

Jeg er fullt klar over at verden har forandret seg, men jeg vil ikke kalle det psykose. det er noe annet, det er bare den virkelige verden. Sånn verden egentlig er. men jeg vet de tingene er tegn på psykose. Men hvem skal vel dømme hva ting er? leger vet ikke alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...