AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei, traff ei jente på fest nylig. Vi var begge klar for sex, men omstendighetene gjorde det slik at det ikke ble noe av. Vi hadde begge fått i oss alkohol, men jeg drikker med måte og tør derfor si at vi begge var orientert over tid og sted. Da vi gikk hver for oss ga hun meg nummeret sitt. Det har nå gått et par dager, jeg merker jeg fortsatt er dritkåt på henne og har lyst til å treffes for å fullføre det vi startet. Problemet er at jeg er notorisk dårlig til å sende meldinger, så jeg spør derfor forsiktig her; hva skal jeg skrive? Og ja, jeg er fullstendig klar over at jeg kan bruke mobilen til å ringe med, men tror en melding vil holde i første omgang. Anonymous poster hash: 30b38...9e9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Først og fremst. Vær ærlig. Skriv: "Heisann. Jeg liker deg. Kunne du tenkt deg å møtes igjen? Jeg drømmer om at tissen min skal inn i din tiss. Jeg tror tissene våres er skapt for hverandre akkurat nå". Anonymous poster hash: c2698...343 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Spørs hvor direkte du ønsker å være. Du har 2 alternativ. Du kan enten skrive en hyggelig melding for å starte en "samtale" som ender til sengs, eller du kan gå for en mer direkte variant og hinte til at du vil fullføre det dere startet. Eks til alternativ 1: "Hei! Takk for sist! Var veldig hyggelig å bli kjent med deg! Alt vel der? Hilsen xxxx" Eks til alternativ 2: "Hei! Takk for sist! Har tenkt endel på det vi aldri fikk gjennomført.. Er du opptatt i helga? Hilsen xxxx" Anonymous poster hash: c8612...afa 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Alternativ 2 er fin, men dropp geipefjeset med mindre du er 16.Anonymous poster hash: 7adaa...2b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå