Gå til innhold

Felles for de du liker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du hjelpe meg med å finne ut hva jeg ser etter hos en fyr? Eller om det er tilfeldigheter, jeg kan ikke si at han må være mørk, høy og kjekk. For alle de jeg har likt er så veldig forskjellige.

Anonymous poster hash: 4852c...bbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldigheter. Neida. Det er vel gjerne flere likheter enn ulikheter blant de vilkårlige, tipper jeg?

Anonymous poster hash: 56c17...de3
Skrevet

Det som er felles er at man liker personen.

• Liker 3
Skrevet

Selv om det er forskjellige så har de sannsynligvis noen likheter. Det kan være egenskaper, politisk syn, personlighetstrekk, klesstil osv...

Du kan jo sette opp en liste med de tingene du likte med hver enkelt av de du har likt, og se om det er noe som går igjen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faller alltid for menn som er mer intelligente enn meg. Regner med det er fordi jeg liker å bli utfordret.

Anonymous poster hash: d74c6...721

AnonymBruker
Skrevet

Det som er felles med de jeg har falt for er at de har vært oppegående, intellektuelle og selvsikre menn med god humor. :)

Anonymous poster hash: 54cb8...d00
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de som er i stjernetegnet tyren, helt ubevisst..

Anonymous poster hash: 2333c...851
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg har det vært de jeg tror er snille, gode, milde! Liker godt mørke (utenlandske) menn. Men vips: nå er jeg plutselig involvert med en redhead og..så man skal aldri si aldri ;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 8b913...989
AnonymBruker
Skrevet

At de ikke klarer å komme seg fra mellomfasen til et seriøst forhold. Såå lei..

Anonymous poster hash: 32226...da2
  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg lagde en tråd for noen måneder siden om felles for de du har datet. Får ikke linket til den fra mobilen, men var spennende lesing der.

Endret av Poirot
Skrevet

Faller alltid for menn som er mer intelligente enn meg. Regner med det er fordi jeg liker å bli utfordret.Anonymous poster hash: d74c6...721

Sammme her !!

Skrevet

Faller alltid for menn som er mer intelligente enn meg. Regner med det er fordi jeg liker å bli utfordret.Anonymous poster hash: d74c6...721

Samme her også. :fnise:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Felles for meg er at de liker dyr, ikke vil ha barn og er relativt laidback og ikke opptatt av å "bygge reir".

Skrevet (endret)

Jeg er mer intelligent enn kvinner ;)

Men kan ikke akkurat påstå at det har blitt positivt oppfattet hehe

Typisk gjør det meg visstnok irriterende :smoke:

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Intelligente menn sier ikke "jeg er mer intelligent enn kvinner". Dessuten slenger de gjerne inn et punktum eller et komma her og der.

AnonymBruker
Skrevet

Høye, blonde, sportsfreaker.. ;)

Anonymous poster hash: 5b94e...f0f
Gjest Gjest
Skrevet

Felles for alle jeg har likt/liker er at de er høye.

Skrevet

Intelligente menn sier ikke "jeg er mer intelligent enn kvinner". Dessuten slenger de gjerne inn et punktum eller et komma her og der.

Så jeg er faktisk irriterende da? :smoke:

What else is new? :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...