Gå til innhold

tcmn.blogg.no


roberta

Anbefalte innlegg

Jeg synes egentlig tatoveringen er litt kul jeg..ikke helt min stil men likevel kult at hun turte å ta en så stor en:) Og MYE bedre enn alle de teite "dype" ordene alle tatoverer, med fuglesilhouetter og evighetstegn og greiner og liknende rundt..spy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som er litt bekymret for henne? Siste vi hørte var at hun var dårlig og måtte avbryte ferien. Så ble det stille...

Anonymous poster hash: 1e0c8...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som er litt bekymret for henne? Siste vi hørte var at hun var dårlig og måtte avbryte ferien. Så ble det stille...

Anonymous poster hash: 1e0c8...276

Hun driver og flytter, så tror ikke du trenger å bekymre deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff måtte inn å glane, dessverre :( Hjernedødt.

Anonymous poster hash: 0dcbd...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://lovegossip.blogg.no/1352640948_sophie_elise__dobbelt.html

Er dette ekte eller falsk pels? Er ikke så flink til å se forskjell, så overlater å bedømme det til noen andre. For det er jo rimelig hyklersk av henne dersom den er ekte...

Anonymous poster hash: c4c32...c00

Nå får jeg ikke opp bildet men tror jeg vet hva de sikter til. Hun skrev selv at luen var noe hun fikk i gave, og at parajumperen bare var en jakke hun lånte av kusinen når hun var på besøk og ikke hadde med egen jakke. Ikke akkurat krise med andre ord. Det er også feil blogger (Sophie elise, ikke tcmn) og en sak fra ifjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse bloggerene er klin like jeg.

Et tonn med sminke, hårextensions, løsvipper, silikon, duckface og sammenklemte pupper opp til haka.

:veslejenta:

Leser du bloggene da? Da vil du lett se forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, det gjør jeg nok ikke.

Mener ikke og være nedlatende men jeg har andre ting og ta meg til enn og sette meg forran PCen og lese blogger.

Kanskje tar jeg feil når jeg sier at de ser klin like ut, men det er nå slik jeg oppfatter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tcmn fremstiller seg selv som veldig oppmerksomhetsyk. Jeg synes synd på foreldrene hennes.. Hun ser mer fjortiss ut nå enn da hun var fjorten. Og rart det at hun ikke fikk kjæreste før hun tok silikon :P

Anonymous poster hash: 44f73...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Alle bloggerne som har holdt på i noen år har tapt seg. De er lei, men pengene holder de igjen. Voe er den eneste som ikke oppfører seg som en hjernedød, uinspirert bimbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Oi.. Jeg kom tilfeldig over noen gamle innlegg på bloggen til TCMN.

Snakk om å være totaaaalt forandra!! http://tcmn.blogg.no/m_072009.html

Anonymous poster hash: 13758...55f

Er det rart å forandre seg siden man var 15?

Anonymous poster hash: 80e8a...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse bloggerene er klin like jeg.

Et tonn med sminke, hårextensions, løsvipper, silikon, duckface og sammenklemte pupper opp til haka.

:veslejenta:

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det rart å forandre seg siden man var 15?

Anonymous poster hash: 80e8a...a91

jojo

Men hun er jo bare plastikk nå..

Anonymous poster hash: 5f788...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i klasse med Therese på barneskolen. Hun bodde først i frogner-området/sørumsand i akershus, før hun flyttet nordover. Mange vil nok se på Therese som veldig rebelsk. Faktisk hadde hun veldig strenge foreldre på barneskolen, og hadde det generelt strengt hjemme.I tillegg var hun VELDIG liten(i 8ende var hun circa 1.30 høy) og gjorde lite ut av seg. Hun var dessuten ganske flittig iht skolearbeid, og gjorde det bra på skolen.Det er ikke rart hun er så rebelsk og oppmerksomhetssyk den dag i dag. Er gjort masse forskning på at de med strenge foreldre og fastsatte regler hjemme, tar seg større friheter senere. Mange er flinke til å lyve også.



Anonymous poster hash: 7c686...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...