AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #21 Skrevet 28. juni 2013 Du er IKKE prippen som ikke vil tisse på og rumpepule mannen... Jeg syns du nesten virker som har for lite sperrer, siden du går mot det du egentlig vil hver gang dere har sex. Det sier seg selv at det ikke går. Det funker jo ikke med andre ting heller - hvis han vil spille golf hver gang dere er på ferie og det er det kjedeligste du vet om, så gidder du jo ikke å gjøre det hver ferie. Og hvis han vil du skal tisse på ham og tisse på deg hver gang dere har sex (det virker som fetishene hans kommer frem hver gang dere har sex?) så må du jo gjøre noe du absolutt ikke vil hver gang dere har sex. Det ville du aldri gjort i andre områder av livet, så hvorfor skal du gå mot egne lyster hver gang dere har sex? Tror ikke jeg hadde klart et forhold hvor det var så stor forskjell på hva man ønsker å få ut av sexlivet. Anonymous poster hash: ca277...e08 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #22 Skrevet 28. juni 2013 Spørsmålet mitt var mere, gjør han noe du syns er godt? Noe du tenner på? Jeg snakker ikke om fetisher. Dersom hele sexlivet deres handler om hans tenningsmønster, så er det iikke god sex for deg. (Er det jeg driver og reflekterer over) Ja, han gjør ting som jeg tenner på, men han gjør det feil. Uff, jeg høres ut som en skikkelig kravstor bitch Men du vet når du treffer en person, og dere har sex, og det bare klikker og alt stemmer. Dette er det motsatte av det. Anonymous poster hash: 40d9f...e03
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2013 #23 Skrevet 28. juni 2013 Da er jeg faktisk usikker på hvor mye mer tid jeg ville gitt det. For meg er sex limet i et forhold. Rett og slett.Men det er MEG. du må finne ut hva som er deg. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #24 Skrevet 28. juni 2013 Jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldingene jeg har fått. Dette er noe som har plaget meg en god stund nå. Det var fint å få et konkret tips, som å bruke butterfly vibrator under stap-on. Det skal jeg definitivt prøve. Når jeg ser hva dere skriver, og hva jeg selv har skrevet, så ser jeg mer og mer at vi har en enorm utfordring. Jeg må slutte å lure meg selv, og si i fra til han hvor vanskelig dette er for meg. Så får vi se hvordan ting blir. Jeg ser at noen av dere ville dumpet fyren. Det er ikke så lett. Vi passer så utrolig godt sammen på alle andre måter. Anonymous poster hash: 40d9f...e03
Guybrush Skrevet 28. juni 2013 #25 Skrevet 28. juni 2013 Jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldingene jeg har fått. Dette er noe som har plaget meg en god stund nå. Det var fint å få et konkret tips, som å bruke butterfly vibrator under stap-on. Det skal jeg definitivt prøve. Når jeg ser hva dere skriver, og hva jeg selv har skrevet, så ser jeg mer og mer at vi har en enorm utfordring. Jeg må slutte å lure meg selv, og si i fra til han hvor vanskelig dette er for meg. Så får vi se hvordan ting blir. Jeg ser at noen av dere ville dumpet fyren. Det er ikke så lett. Vi passer så utrolig godt sammen på alle andre måter. Anonymous poster hash: 40d9f...e03 Husk at dere har vært sammen i 3 måneder og betatthet/den grynde forelskelsens rus er på topp. Også kjent som de rosa brillene - hvor alle problemer virker mye mindre og alt bra blir 10-doblet. Når hverdagen kommer vil problemene bli tydelige og de bra tingene ikke gi deg sommerfugler hver eneste dag lengre. Jeg har et navn på personer jeg klikker kjempegodt med, kommuniserer utrolig godt med og trives kjempegodt sammens med - men ikke har noen seksuell kjemi; Venner. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 28. juni 2013 #26 Skrevet 28. juni 2013 Sammen i 3 mnd er, i ærligheten navn, ikke mer enn en dråpe i tidshavet. Beklager sen feedback, 'Pus' har en jobb som gjør at hun er absolutt påkrevet i noen møter.... Wetsex ja. Kombinert med prostatastimuli (jeg tolker det slik). Wet er utfordrende for de fleste, i alle fall når man beverger seg fra det jeg definerer som 'wet light' og over på mer seriøs business.... Tipper flere hilste på noen rare tanker første gang en kar spurte om han fikk lov til å holde hånden under når du sa du måtte på toalettet for å tisse. Og så finner de fleste ut at så fort man kommer over den absolutte 'her kommer det ikke en dråpe nei!" opplevelsen, så var det bare litt rart, litt småsjarmerende syn på en måte. Og grensene flytte seg litt, - uten at man selv fant det så fryktelig tennende. Så tolker jeg deg dit, ut fra hva du skriver, at det primært er prostatastimuli ved anal penetrasjon han søker. Jeg vet jo ikke hvor gamle dere er, men jeg vet at det er veldig fort gjort å 'låse seg' til en måte å få orgasme på. Og utfordres ikke den ene måten underveis så forblir den ofte den enenste måten. Og mennesket søker til det de vet virker. Og både wetsex og prostatastimulans er for de fleste jeg kjenner ikke noe man gjør som et absolutt innslag som må være del av leken hver eneste gang man har sex. Problemet., - for det er faktisk et problem, er at du strekker dine grenser kanskje litt mer enn du er klar for, eller noengang vil bli klar for. - og han møter deg ikke slik jeg forstår det (korriger meg om jeg nå¨tar feil). Når dere ikke forsøker å møte hverandre så er jeg redd for at du vil miste all lyst, all glede knytte til sex. Dette da den sex'en dere har ikke gir deg hverken lyst eller glede. Det blir på en måte en offergave du gir fordi du har en mental kjærlighet til ham. Fra hans side er det vel kun et spørmål om tid før de harde realiteter går opp for ham, og han innser/opplever at din glede har blitt helt borte; du ofrer deg. Her er tiden dere har vært sammen så kort, og abstanden er så stor, at jeg må beklage å si det... men jeg tror den beste løsningen er at enten skiller dere lag. - eller så slutter dere to å ha sex med hverandre, men åpner fullt og helt opp for å finne hver deres partner utenfor forholdet. Jeg skulle ønske jeg så en enkel måte å bringe dere til samme preferansenivå, men akkurat nå er jeg redd jeg ikke gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #27 Skrevet 28. juni 2013 Sammen i 3 mnd er, i ærligheten navn, ikke mer enn en dråpe i tidshavet. Beklager sen feedback, 'Pus' har en jobb som gjør at hun er absolutt påkrevet i noen møter.... Wetsex ja. Kombinert med prostatastimuli (jeg tolker det slik). Wet er utfordrende for de fleste, i alle fall når man beverger seg fra det jeg definerer som 'wet light' og over på mer seriøs business.... Tipper flere hilste på noen rare tanker første gang en kar spurte om han fikk lov til å holde hånden under når du sa du måtte på toalettet for å tisse. Og så finner de fleste ut at så fort man kommer over den absolutte 'her kommer det ikke en dråpe nei!" opplevelsen, så var det bare litt rart, litt småsjarmerende syn på en måte. Og grensene flytte seg litt, - uten at man selv fant det så fryktelig tennende. Så tolker jeg deg dit, ut fra hva du skriver, at det primært er prostatastimuli ved anal penetrasjon han søker. Jeg vet jo ikke hvor gamle dere er, men jeg vet at det er veldig fort gjort å 'låse seg' til en måte å få orgasme på. Og utfordres ikke den ene måten underveis så forblir den ofte den enenste måten. Og mennesket søker til det de vet virker. Og både wetsex og prostatastimulans er for de fleste jeg kjenner ikke noe man gjør som et absolutt innslag som må være del av leken hver eneste gang man har sex. Problemet., - for det er faktisk et problem, er at du strekker dine grenser kanskje litt mer enn du er klar for, eller noengang vil bli klar for. - og han møter deg ikke slik jeg forstår det (korriger meg om jeg nå¨tar feil). Når dere ikke forsøker å møte hverandre så er jeg redd for at du vil miste all lyst, all glede knytte til sex. Dette da den sex'en dere har ikke gir deg hverken lyst eller glede. Det blir på en måte en offergave du gir fordi du har en mental kjærlighet til ham. Fra hans side er det vel kun et spørmål om tid før de harde realiteter går opp for ham, og han innser/opplever at din glede har blitt helt borte; du ofrer deg. Her er tiden dere har vært sammen så kort, og abstanden er så stor, at jeg må beklage å si det... men jeg tror den beste løsningen er at enten skiller dere lag. - eller så slutter dere to å ha sex med hverandre, men åpner fullt og helt opp for å finne hver deres partner utenfor forholdet. Jeg skulle ønske jeg så en enkel måte å bringe dere til samme preferansenivå, men akkurat nå er jeg redd jeg ikke gjør det. Tusen takk for langt og gjennomtenkt svar. Hva tror du om at jeg viser han denne tråden? Her har jeg jo vært dønn ærlig, men det blir kanskje litt mye for han å få midt i fleisen... Anonymous poster hash: 40d9f...e03
Guybrush Skrevet 28. juni 2013 #28 Skrevet 28. juni 2013 Tusen takk for langt og gjennomtenkt svar. Hva tror du om at jeg viser han denne tråden? Her har jeg jo vært dønn ærlig, men det blir kanskje litt mye for han å få midt i fleisen... Anonymous poster hash: 40d9f...e03 Hvis han er så flott og oppegående som du sier skulle man jo tro at han hadde selvinnsikt nok til å vite at den type sex han her søker etter ikke vil gi noe som helst til en person som ikke har de samme preferansene. Og det burde være greit å forstå at den preferansen han har er noe utenfor det vanlige. På en måte er det positivt at han tør være ærlig om hva han tenner på og egen seksualitet - men da må man osgå tåle å høre at svært mange ikke deler denne. Det finnes egne miljøer hvor han lett kan møte andre som har den type fantasier og lyster - nettopp fordi det er såpass uvanlig å møte på andre vilkårlig. Om han reagerer svært negativt og ikke vil forstå er det vel uansett et tegn på at dere ikke passer så fantastisk godt sammen som du mener? Uansett er det viktig å være ærlig og ha god kommunikasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #29 Skrevet 28. juni 2013 Her må dere finne ut hva dere sammen liker, ikke ta med dere en hel haug av bagasje med preferanser og fetisjer inn i forholdet og forvente å bli tilfredsstilt med det som utgangspunkt. Start med helt vanlig kjedelig kyssing, stryking osv. og ta det derfra, bygg opp lysten og kåtheten etter hvert og kutt tvert ut enhver forventning om at sex skal være interessant og spennende. Sex skal være omsorgsfullt og oppbyggende. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b 1
Guybrush Skrevet 28. juni 2013 #30 Skrevet 28. juni 2013 Her må dere finne ut hva dere sammen liker, ikke ta med dere en hel haug av bagasje med preferanser og fetisjer inn i forholdet og forvente å bli tilfredsstilt med det som utgangspunkt. Start med helt vanlig kjedelig kyssing, stryking osv. og ta det derfra, bygg opp lysten og kåtheten etter hvert og kutt tvert ut enhver forventning om at sex skal være interessant og spennende. Sex skal være omsorgsfullt og oppbyggende. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b Ikke interessant og spennende?! Den var ny. Jeg hadde skjønt det om du mente at det ikke alltid er perfekt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #31 Skrevet 28. juni 2013 Ikke interessant og spennende?! Den var ny. Jeg hadde skjønt det om du mente at det ikke alltid er perfekt. Men det er nettopp denne forestillingen om at det skal være så forferdelig spennende som gjør at folk forventer seg de villeste ting. Hvis det skal være så spennende må man jo hele tiden finne på noe nytt for å unngå å kjede seg. I dag er det kanskje rumpepuling og tissing, i morgen er det bleier, neste uke spanking, deretter elektrosjokk osv. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b 2
Guybrush Skrevet 28. juni 2013 #32 Skrevet 28. juni 2013 Men det er nettopp denne forestillingen om at det skal være så forferdelig spennende som gjør at folk forventer seg de villeste ting. Hvis det skal være så spennende må man jo hele tiden finne på noe nytt for å unngå å kjede seg. I dag er det kanskje rumpepuling og tissing, i morgen er det bleier, neste uke spanking, deretter elektrosjokk osv. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b Du har en merkelig definisjon av spennende..... Du mener visst ukjent/nytt/uvanlig, noe helt annet 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. juni 2013 #33 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Men det er nettopp denne forestillingen om at det skal være så forferdelig spennende som gjør at folk forventer seg de villeste ting. Hvis det skal være så spennende må man jo hele tiden finne på noe nytt for å unngå å kjede seg. I dag er det kanskje rumpepuling og tissing, i morgen er det bleier, neste uke spanking, deretter elektrosjokk osv. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b Preferanser og eventuelle fetisher dannes tidlig. Meget tidlig. Så kan flere komme til underveis, men sjelden veldig mange, og meget sjelden forsvinner noen. Det er til min ringe kunnskap ikke slik at man adopterer preferanser fra annet enn egenopplevelser (gode sådanne). og alle har de grobunn i noe som har vært der fra lang tid tilbake. Egenopplevelsen bringer dem bare frem i dagen. Jeg noterer meg med stor interesse at du lufter både dine fordommer og dine egne forestillinger om hva som er 'greit' og hva som ikke er 'greit'. Der folk møtes i de samme preferanser, hvor er det da (innenfor lovens grenser) ikke greit ? Hvem er du til å fortelle en mann at hans opplevde nytelse ved prostatastimuli i morgen, på mirakuløst vis, vil bety at han har utviklet en fetish for bleier. Endret 28. juni 2013 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #34 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har fantasert om de samme tingene så lenge jeg kan huske. Disse tingene har jeg praktisert i snart 15 år, uten at de har utviklet seg noe videre. Jeg har fått et par nye ting jeg synes er kult, fordi en mann har vist meg og jeg har likt det. Jeg har også prøvd et par ting som ikke frister til gjentakelse. Mitt sexliv er særdeles spennende, og det håper jeg det er resten av livet. Jeg har en mann som liker å bli tatt i rumpa, det har han likt i 13 år, og har enda ikke utviklet noen fetish for bleier. Anonymous poster hash: 55851...448 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #35 Skrevet 28. juni 2013 Du har en merkelig definisjon av spennende..... Du mener visst ukjent/nytt/uvanlig, noe helt annet Preferanser og eventuelle fetisher dannes tidlig. Meget tidlig. Så kan flere komme til underveis, men sjelden veldig mange, og meget sjelden forsvinner noen. Det er til min ringe kunnskap ikke slik at man adopterer preferanser fra annet enn egenopplevelser (gode sådanne). og alle har de grobunn i noe som har vært der fra lang tid tilbake. Egenopplevelsen bringer dem bare frem i dagen. Jeg noterer meg med stor interesse at du lufter både dine fordommer og dine egne forestillinger om hva som er 'greit' og hva som ikke er 'greit'. Der folk møtes i de samme preferanser, hvor er det da (innenfor lovens grenser) ikke greit ? Hvem er du til å fortelle en mann at hans opplevde nytelse ved prostatastimuli i morgen, på mirakuløst vis, vil bety at han har utviklet en fetish for bleier. Det er ikke jeg som mener at disse tingene er spennende, og jeg mener selvsagt ikke at en bestemt fetisj fører til en annen. Jeg skjønner ikke hvor dere får det fra. Problemet er at altfor mange er opptatt av å ha et spennende sexliv, altså noe mer enn bare misjonærstillingen eller bare hva det måtte være. Bare se her på forumet. Hvor mange tråder er det vel ikke om alt som kan kreves, forventes, hva som er turn on og hva som er turn off og ikke minst tips til hvordan man kan piffe opp sexlivet. Alt dette tar fokus vekk fra det sex i et forhold bør dreie seg om. Dermed får man tråder som denne, som er fryktelig trist lesning, hvor det blir stilt spørsmål ved om man er kompatibel eller ikke og hvor folk svarer at det bare er å gi opp. Jeg har også mine fetisjer. De er fine å tenke på, men ikke i den hele vide verden betyr de noe som helst for det ekteskapelige sexlivet. Om et par deler fetisjer er det selvsagt greit. Men om de ikke gjør det, er det vel kanskje lurt å holde litt fokus og få forholdet til å fungere og sette intimiteten, ikke spenningen, i fokus. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #36 Skrevet 28. juni 2013 Du får mange gode svar her. Jeg synes det er stor forskjell på fantasier eller fetisjer (om det er riktig uttrykk) man kan leve ut av og til, og fetisjer/oppheng som er så sterke at de MÅ til for at sex skal bli tilfredsstillende. Eller at man kan akseptere at noen fantasier er best uten å leve dem ut i et hvert forhold, og likevel ikke føle at man mangler noe. Dersom man er kompatible er det selvsagt fint at man kan leve ut noe hele tiden, men jeg må innrømme at jeg liker å kunne ha "helt enkel" sex en del av tiden og at det gleder begge.. ikke at det alltid må være med sure sokker, stiletthæler, strap-ons eller noe annet. Da handler det ikke om å være prippen eller ikke lenger, men at den ene parten har såpass sterke behov for en viss type stimuli at han/hun burde søke spesifikt etter partnere med kompatible interesser. Selv om livet selvsagt ikke alltid er så enkelt at man bare kan søke og finne livspartneren sin på den måten... Anonymous poster hash: 617a4...3a7
Gjest Lille-pus Skrevet 28. juni 2013 #37 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Det er ikke jeg som mener at disse tingene er spennende, og jeg mener selvsagt ikke at en bestemt fetisj fører til en annen. Jeg skjønner ikke hvor dere får det fra. Problemet er at altfor mange er opptatt av å ha et spennende sexliv, altså noe mer enn bare misjonærstillingen eller bare hva det måtte være. Bare se her på forumet. Hvor mange tråder er det vel ikke om alt som kan kreves, forventes, hva som er turn on og hva som er turn off og ikke minst tips til hvordan man kan piffe opp sexlivet. Alt dette tar fokus vekk fra det sex i et forhold bør dreie seg om. Dermed får man tråder som denne, som er fryktelig trist lesning, hvor det blir stilt spørsmål ved om man er kompatibel eller ikke og hvor folk svarer at det bare er å gi opp. Jeg har også mine fetisjer. De er fine å tenke på, men ikke i den hele vide verden betyr de noe som helst for det ekteskapelige sexlivet. Om et par deler fetisjer er det selvsagt greit. Men om de ikke gjør det, er det vel kanskje lurt å holde litt fokus og få forholdet til å fungere og sette intimiteten, ikke spenningen, i fokus. Anonymous poster hash: 3a8d2...58b Ja, jeg fikk det direkte fra det du skrev jeg da. Jeg vet så aldeles godt hva sex i et forhold handler om, hva det bidrar med, hva det bygger... og hva det kan rive. Men nå er jeg mer interessert i din definisjon på hva sex i et forhold bør dreie seg om. Dette da jeg blir veldig nysgjerrig når du sier "bør dreie seg om" og ikke hva sex i et forhold virkelig dreier seg om, men hva det bør dreie seg om. Dette tolker jeg som om du ser et misforhold mellom det sex bør dreie seg omi et forhold og det sex faktisk dreier seg om i et forhold. Definisjonen på en fetish kan hentes fra Wikipedia: Jeg lurer på om du ikke tenker på preferanser jeg. Endret 28. juni 2013 av Lille-pus 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå