Chocoholic Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg er student i en annen by, og har per anbefaling fastlege der. Nå er jeg i hjembyen og lbitt syk og trenger legeerklæring - hvor kan jeg gå? Kan jeg gå til min "gamle" fastlege? (byttet forøvrig i november en gang) Beklager hvis det er feil kategori...
Gjest Lypcha Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Dra på legevakta. Eller du kan ringe ditt gamle legekontor å høre om de har akutt time ledig. Endret 28. juni 2013 av Lypcha
ninuska_ Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Du kan ringe et legekontor og høre om de kan ta deg inn - F.eks din gamle fastlege. Forklar situasjonen, så ordner det seg nok
hemulen Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Dra på legevakta. Eller du kan ringe ditt gamle legekontor å høre om de har akutt time ledig. Nei! Ikke legevakt for fastlegeting! Ring fastlegekontorene der du er. Du har rett på helsehjelp der du befinner deg, så de er nødt til å ta deg inn eller å finne et godt alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå