AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Var på forretningsreise i Belgia for 3 mnd siden. Var ute med venner og koste meg i godt selskap og med god drikke, da jeg så en mann komme inn i lokalet. Tok meg i å stirre ekstra på han da han virkelig skilte seg ut og utstrålte en utrolig sjarme jeg ikke har vært borte i før. Utnyttet muligheten da jeg så han i baren, og gikk bort og kjøpte noen shotter for å bli mer komfortabel, da jeg som regel ikke tar initativ først. Vi traff tonen øyeblikkelig, og snakket sammen uten noen problemer, men det ble en del drikke og jeg husker ikke alt i løpet av kvelden. Husker at han fortalte at han hadde kone. Tenkte at det gikk an å ha en hyggelig samtale uansett, uten baktanker. Det endte med en superhyggelig kveld, det skjedde ingenting. Da jeg dro hjem dagen etter følte jeg meg utrolig depressiv, tenkte på han hvert minutt og ville gjort alt for å få kontakt med han, vel vitende om at han var gift... (Dette er grunnen for at vi ikke utvekslet telefonnr. og bestemte oss for at det ikke ville bli noe mer) Noen dager etter tikket det inn en melding. Det var fra han. Han hadde ringt hotellet jeg bodde på for telefonnr, da de ikke ville gi ut kontaktinformasjon. På hotellet var det en kar jeg snakket med under oppholdet, han var interessert i kollegaen min, ga henne kortet som igjen gikk i veska mi for at jeg skulle passe på det så lenge. Denne mannen som ga henne kortet hadde snakket litt med mannen jeg er interessert i og oppga forretningensnavnet. Jeg sendte da en melding til denne mannen i håp om at han på mirakuløst vis skulle få nummeret mitt gjennom denne mannen, og han gjorde nettopp det. Vi begynte å sende uskyldige meldinger, for jeg ble dødsglad når jeg fikk melding av han, har aldri opplevd makan til kjemi og likheter. Og det har eskalert ekstremt. Han trodde nok at jeg hadde glemt/var for full til å huske at han hadde nevnt at han hadde kone, jeg håpet at det var en spøk jeg hadde gått glipp av; For hvilken mann sender totalt dagligdagse meldinger til ei jente fra et helt annet land uten mulighet for verken sex eller annet? Det er absolutt flørtende undertoner der. Men joda, han var godt gift, lykkelig til og med, ikke som menn som forteller at ekteskapet havarierer kun for å gi motparten et håp, slik at han kan holde henne på gress. Men det virker som han er oppriktig interessert på alle mulige måter. Noe han også har skrevet. Han fortalte at han ville angret som en gal om han ikke ble bedre kjent, selv om han visste at det ville være helt feil. Jeg er jo totalt motstander av utroskap. Jeg vil ikke ødelegge mellom to mennesker, jeg vil ikke være en god nummer to, og jeg har selvrespekt til å vite hva jeg fortjener. Men dette er helt annerledes, jeg klarer bare å ikke bryte dette tvers av. Fra 30 meldinger daglig hver måned, morsomme, sjarmerende og omtenksomme meldinger. Det ble fort dagens høydepunkt, og jeg gledet meg over hver eneste melding. Jeg går rett i kjelleren av å bare tenke på å bryte. Men jeg må det. Jeg vet at han ikke forlater sin trygge havn til fordel for "ei annen". Jeg vet at han har sex med henne sikkert daglig, og at jeg kun er spenning utenfor et rutinert A4-liv med nye impulser som støtter opp det han driver med. Jeg bare liker det slik det er nå, eller var med tanke på at jeg var "dum" nok til å spørre igjen om han var gift igjen igår, nå klarer jeg ikke å slippe det. Hva skal jeg gjøre...? Trenger nok en oppvekker. Dette ble langt... Men jeg ville bare skrive min side av dette, for det er enkelt å dømme når det kommer til dette tabulagte temaet. For det er mange som har blitt bedratt, og sviktet. Anonymous poster hash: 60718...d03
Gjest Magdalene Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Bare dropp det, er det første jeg tenker. Ja, det kommer til å svi en stund, men det mest sannsynlig over. Du skriver selv at du er total motstander av utroskap og at du ikke vil være nr to. Dette er IKKE annerledes...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ekstremt vanskelig, men jeg fikk skrevet en hyggelig farvel melding. Har ingen grunn til å være sur på denne mannen da han har vært ærlig hele veien, og han er selv ansvarlig ovenfor kona, om han velger å være utro mot henne så er det opp til han, men jeg vil ikke være en "homewrecker". Kan det være at han følte det på samme måte som meg, i og med at han leita opp telefonnr mitt, og sendte meg rundt 20 meldinger hver eneste dag om hverdagslige ting, uten sjanse for sex? Vel, får "håpe" han blir singel en dag... Takk for svar... Brutalt, men ærlig. Anonymous poster hash: 60718...d03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå