Isabel Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 Lurer på om jeg skal prøve å vokse bena mine, eller om jeg skal fortsette som før med høvvel. Er utrolig lei av at håra vokser ut så fort, og har hørt at de vokser ut mye senere med voksing. Er voksing noe å anbefale?? Hvor lenge holder det håra inne? Hva er best, varmvoks, strips eller..???? Er det så vondt som folk sier?? Er det best å være to, så en kan dra av?? Håper virkelig på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 Eg svergar til hårfjernings-krem, eg, det er ikkje vondt og håra kjem ut seinare og er mjukare enn ved barbering. Eg prøvde den der hårfjernings-sprayen i dag, og det var ikkje så enkelt som på reklamen "spray på og skyll av", måtte skrubbe litt, men det var mindre gris enn med vanlig krem i allefall.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg vokser leggene av og til, når jeg er drittlei av høvelen. Det blir jo et fint resultat, som holder i noen uker, men ofte må du uansett barbere bort noen småhår som vanlig. Jeg har bare prøvd "hjemmevoks", som jeg smelter hjemme i en kjele. Det er ikke godt, men det fikser du. Bann litt og bestem deg for at "dette er siste gang", så går det så fint så. Det går greit å rive av selv, du må bare være veldig bestemt og rive, ikke dra. Late som du er tøff i et sekund, det klarer du sikkert. ...ellers venter jeg stadig på et revolusjonerende middel som er borte i to måneder, som ikke gjør vondt, og som er ferdig på no time.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 9. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2002 Tar det lang tid altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Tja, slik jeg gjør det tar det sin tid. Nå pleier jeg å velge sære løsninger, så det er jo mulig at andre gjør det mer effektivt. Det som er mest irriterende, er å måtte varme opp mer voks etterhvert. Men, med behandling cirka en gang i måneden mot hver eneste dag, så kan voksinga absolutt vinne diskusjonen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg vokset leggene, og det tok 2 uker før det vokste ut igjen. da måtte jeg barbere dem igjen med høvel. selv om det vokste ut igjen, så kom det ikke sååå mye som ved kun høvel! så du kan jo vokse en gang, og se hvordan det er.. jeg vokset til og med armene mine i dag jeg! håper ikke jeg gjorde noe dumt...? hadde så mye hår at man kunne flette de sammen! men prøv deg på voksing du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2002 Takk for tipsene!!! Skal "spare" opp litt nå, så blir det voksing på meg også! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. juni 2002 #8 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har begynt å vokse bikinilinjen, jeg! Det er alt annet enn godt, men det er til å holde ut. Jeg klarer aldri å få med alle hårene, det blir alltid stående igjen noen få hist og her, og dem tar jeg med pinsett... Ikke behagelig det heller, men gjør deg tøff og napp dem fort, så er det faktisk ikke så ille. Vi napper da øyenbryn, gjør vi ikke? Andre gangen var ikke like ille som første gangen, så det er vel en vanesak.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå