AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hva gjør man når man føler seg verdiløs? Når man føler jeg ubrukelig, stygg og bare i veien. Når man blir så "lat" at man ikke orker noen ting, og kun vil ligge alene på rommet. Fler som har det sånn? Anonymous poster hash: 126a9...4d7
Testosteron Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Ingen er perfekt. Alle har både sterke og svake sider, og vi opplever både opp- og nedturer, så når man opplever nedturer, så hjelper det å tenke på ens positive erfaringer
Platitude Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Argumenter mot tankene, minn deg selv på at de ikke nødvendigvis er rasjonelle og begrunn hvorfor du, som alle andre, har verdi. Ikke la slike følelser og tanker ta over, de er verken konstruktive eller sunne.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Argumenter mot tankene, minn deg selv på at de ikke nødvendigvis er rasjonelle og begrunn hvorfor du, som alle andre, har verdi. Ikke la slike følelser og tanker ta over, de er verken konstruktive eller sunne. Takk for svar alle sammen. Er vanskelig å tenke positivt når man har en slik periode. De negative tankene dytter vekk alt det positive. Men er fint det finnes slike forum med mange gode mennesker Anonymous poster hash: 126a9...4d7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Føler i tillegg at jeg er en "belastning" for andre, at jeg ikke tilfører andre noe, så da vegrer jeg meg også for å ta kontakt med andre. Jeg har blitt kraftig såret av flere familiemedlemmer og tidligere venner som også bidrar til at det er ekstra vanskelig for meg å strekke ut en hånd til andre. Jeg har det så vanskelig med å stole på andre og slippe dem inn. Dette føles utrolig kjipt for meg for jeg er en person som har ett stort behov for å være sosiale med andre. Føler meg veldig ensom Anonymous poster hash: 946f7...3d3
Mr.Omg Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Ja, mange som har det sånn Endret 28. juni 2013 av Mr.Omg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå