Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når man føler seg verdiløs?

Når man føler jeg ubrukelig, stygg og bare i veien. Når man blir så "lat" at man ikke orker noen ting, og kun vil ligge alene på rommet.

Fler som har det sånn?

Anonymous poster hash: 126a9...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er perfekt. Alle har både sterke og svake sider, og vi opplever både opp- og nedturer, så når man opplever nedturer, så hjelper det å tenke på ens positive erfaringer

Skrevet

Argumenter mot tankene, minn deg selv på at de ikke nødvendigvis er rasjonelle og begrunn hvorfor du, som alle andre, har verdi. Ikke la slike følelser og tanker ta over, de er verken konstruktive eller sunne. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Argumenter mot tankene, minn deg selv på at de ikke nødvendigvis er rasjonelle og begrunn hvorfor du, som alle andre, har verdi. Ikke la slike følelser og tanker ta over, de er verken konstruktive eller sunne. :hug:

Takk for svar alle sammen. Er vanskelig å tenke positivt når man har en slik periode. De negative tankene dytter vekk alt det positive. Men er fint det finnes slike forum med mange gode mennesker :)

Anonymous poster hash: 126a9...4d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Føler i tillegg at jeg er en "belastning" for andre, at jeg ikke tilfører andre noe, så da vegrer jeg meg også for å ta kontakt med andre. Jeg har blitt kraftig såret av flere familiemedlemmer og tidligere venner som også bidrar til at det er ekstra vanskelig for meg å strekke ut en hånd til andre. Jeg har det så vanskelig med å stole på andre og slippe dem inn.

Dette føles utrolig kjipt for meg for jeg er en person som har ett stort behov for å være sosiale med andre. Føler meg veldig ensom :(

Anonymous poster hash: 946f7...3d3
Skrevet (endret)

Ja, mange som har det sånn :klemmer:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Du er ikke alene!

Klem til deg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...