AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hei.. jeg har hatt lappen i et par år nå, men har ikke egen bil. Har alltid bare lånt bilen til mamma og pappa... Så jeg har nesten aldri fylt bensin... Men nå er foreldrene mine borte, så nå må jeg fylle bensin. Og jeg fylte isted, men jeg synes det er kjempeskummelt. Er kjemperedd for å få bensinen på meg, og særlig i øynene. Hva skjer om jeg får bensin i øynene? Svir det veldig? Nei,dette er ikke en trolle-tråd. Anonymous poster hash: 1e369...c2c
Sjokoladenøtt Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Hei.. jeg har hatt lappen i et par år nå, men har ikke egen bil. Har alltid bare lånt bilen til mamma og pappa... Så jeg har nesten aldri fylt bensin... Men nå er foreldrene mine borte, så nå må jeg fylle bensin. Og jeg fylte isted, men jeg synes det er kjempeskummelt. Er kjemperedd for å få bensinen på meg, og særlig i øynene. Hva skjer om jeg får bensin i øynene? Svir det veldig? Nei,dette er ikke en trolle-tråd. Anonymous poster hash: 1e369...c2c Altså.. det skal litt til å få bensin i øyet.. Ganske likt sex egentlig, du stapper den bare inn i hullet og holder den vekk fra øynene? Og bensin er ikke farlig å få på seg, så lenge du ikke står med en tent fyrstikk i hånda. O.o 7
Gjest Snyltefluen Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Mamma hadde en kvinnelig bekjent i England, som i alle år hadde benyttet seg av en stasjon med betjente pumper. Da denne stasjonen ble lagt ned, og hun måtte reise til en stasjon som var selvbetjent, måtte hun fylle bensin selv for første gang etter å ha kjørt bil i over 15 år. Tror det skal litt til å få bensin på seg, om du ikke vifter rundt med pumpa.
-Jiinxs- Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Bare husk å fyll på riktig bensin. Bare øv øv øv øv og øv. Altså.. det skal litt til å få bensin i øyet.. Ganske likt sex egentlig, du stapper den bare inn i hullet og holder den vekk fra øynene? Og bensin er ikke farlig å få på seg, så lenge du ikke står med en tent fyrstikk i hånda. O.o Fantastisk, hahahaha.
-Jiinxs- Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Og skulle uheldig, så IKKE start bilen. Er nå hvertfall det jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Takk for svarene! :) Men.. er det vanlig å bruke hansker når man fyller bensin? jeg gjorde det ikke... Får man ikke litt bensin på fingrene når man fyller? Anonymous poster hash: 1e369...c2c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Haha, jeg hadde lappen i nesten et år før det gikk opp for meg at jeg aldri hadde fylt bensin Hadde jo ikke egen bil og bodde på hybel i en anna by, så lånte bare fatter'n sin bil sporadisk. Men så skulle han bort og glemte å fylle bensin før han dro. Følte meg noe teit der jeg stod ved pumpa Men er jo rimelig rett frem da, og skal godt gjøres å få bensin på seg! Og ikke er det farlig heller med mindre du kommer i kontakt med ild. Null stress, er bare en vane sak:) Anonymous poster hash: 4e28b...396
Mynona Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Hvordan skal du få det i øynene?? og det er jo et håndtak du holder i, det erjo ikke som at du tar en hageslange med trykk uten tut og veier rundt på bensinstasjonen. Det kommer jo ikke ut bensin før du trykker inn "spaken". Når du er ferdig å fylle bare rister du litt så du får ut det som er ytterst i slangen - sånn som gutta gjør når de har tisset Det skumleste med å fylle bensin er vel prisen! 3
Dricka Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Går an å spørre de som jobber på bensinstasjonen om hjelp til å fylle også da.
-Jiinxs- Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Takk for svarene! :) Men.. er det vanlig å bruke hansker når man fyller bensin? jeg gjorde det ikke... Får man ikke litt bensin på fingrene når man fyller? Anonymous poster hash: 1e369...c2c Nei, bruker aldri hansker. Og skulle du få noe på deg, så er det ofte litt papir i nærheten som du kan bruke å tørke det av deg.
Neket Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Bruker ofte hansker når jeg fyller diesel, for den stinker fælt og lukten henger mye mer igjen enn bensinlukt.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Takk for svarene! :) Men.. er det vanlig å bruke hansker når man fyller bensin? jeg gjorde det ikke... Får man ikke litt bensin på fingrene når man fyller? Anonymous poster hash: 1e369...c2c Jeg bruker det. Har kjørt mye diesel, og den lukta er så vond å få bort, så det har blitt en vane. Har enten ett par enkle hansker i bilen, eller så henger det ofte engangshansker i plast sammen med tørkepapiret rundt pumpene. Anonymous poster hash: 457a7...b4f
-Jiinxs- Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Er det ikke slik med diselhåndtaket, at du ikke trenger å holde den inne? Ser hvertfall folk som bare putter den inni og tar hende fra slangen... Har kun hatt bensinbiler så har ikke noe peiling på diesel.
Gjest Pingvine Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Husker at jeg også var ganske redd for å fylle bensin da jeg fikk lappen. Men var ikke redd for akkurat det å få bensin i øynene, det tror eg skal ganske mye til. Men hvis du er redd for det, så kan du jo snu deg bort før du trykker inn, kanskje? Iallfall ble det bedre for meg etter å ha gjort det noen ganger, så som noen over her sa: øv!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 Det skjer så godt som aldri at noen får drivstoff i øyet når de fyller drivstoff. Derimot skjer dette rimelig ofte. Anonymous poster hash: 20997...158 1
-Jiinxs- Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Det skjer så godt som aldri at noen får drivstoff i øyet når de fyller drivstoff. Derimot skjer dette rimelig ofte. Anonymous poster hash: 20997...158 Hahah Ja, for det var den rette video å vise en som er redd for å fylle bensin. Endret 28. juni 2013 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Er det ikke slik med diselhåndtaket, at du ikke trenger å holde den inne? Ser hvertfall folk som bare putter den inni og tar hende fra slangen... De fleste dieselpumper har en låsemekanisme på pumpen. Dersom denne ikke virker kiler jeg den med tanklokket. Anonymous poster hash: 457a7...b4f
Sjokoladenøtt Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Og btw, jeg har smakt på både bensin og olje. Overlevde det helt fint, det smakte ikke noe særlig godt da :/ Lykke til med bensinferden Kjenner faktisk ei som ikke tør å fylle bensin på bilen, så mannen må gjøre det Litt komisk når hun har hatt lappen ganske lenge.. Men ja, jeg syntes det var litt skummelt første gangen jeg gjorde det aleina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå