AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hei. Jeg har noen ganske store kuler/hovne lymfekjertler langs halsen, nedover på den ene siden nesten helt ned til kragebeinet. De er ikke ømme, men ganske harde. Og så ligger de liksom i "klaser" noen steder, altså at noen ligger veldig tett. De er sjekket og de er ufarlige, men legen sa at dersom de ikke går tilbake/forsvinner i løpet av 2 til 3 måneder så vil de fjerne de for å stille en diagnose. Jeg glemte helt i farten å spørre hva det i så fall kan være. Er det noen som har vært borti det samme? Jeg er ikke syk, bare bittelitt vondt i halsen. Uansett var jeg ikke syk når de dukket opp første gangen heller. Har tatt MR og masse blodprøver så jeg er ikke redd for kreft i og med at legen utelukket det helt. Men som sagt, hva kan det da være? Er vel snart to måneder siden jeg fikk det grundig sjekket nå, og de er fortsatt store, om ikke større og flere... Takk for alle tilbakemeldinger Anonymous poster hash: b9006...a06
bebisss Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg fikk også mange slike på hver side av halsen/nakken. Det var en periode jeg var skikkelig syk i en uke, jeg fikk kraftig elveblest utbrudd, hovnet opp på alle forskjellige steder på kroppen, arm,fot,fingre etc.. Jeg hadde feber, mistet all matlyst. Det var så grusomt og jeg var livredd hver dag i hele uka det varte. Jeg gikk til legen og de sa det ikke var noe, og disse klumpene kom nok pga dette anfallet jeg plutselig fikk, men de gikk vekk etterhvert. Jeg ville også bare ventet og sett om de gikk vekk og heller kontakte legen igjen før det har gått 2 mnd hvis de ikke har gått bort og det bekymrer deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå