Silfen Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Noen som har tips til gode, barnevennlige restauranter der? Altså ikke pølse og chipssteder, men heller ikke kjempedyre? Jeg kjører ikke, så steder man trenger bil for å komme seg til utgår. Gjerne tips til aktiviteter også.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Vil anbefale å spise tapas på Guantanamo, i Tauro, like utenfor Puerto Rico - beste tapasen jeg har smakt! Taxien dit koster ca 5 euro og tar noen få minutter. Dersom dere er i Arguineguin en dag vil jeg anbefale El Marino Chico som ligger på toppen av senteret. De har virkelig god mat, og de tilbereder den ute i restauranten, en "mexican coffee" til dessert er virkelig virkelig verdt pengene. I puerto rico er det mye som er greit på det nye senteret, der er veldig mye forskjellig. Men jeg er veldig fornøyd med de restaurantene som ligger i andre enden av Puerto Rico (den østlige delen, forbi havna og litt opp), tror det heler Olas senter eller noe sånt. De har gode grillrestauranter, der du også får variert mat, som pasta o.l til barna. Anonymous poster hash: 760eb...2c2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Aktiviteter: du sier ikke hvor gamle barna er, men Amadores-stranda er veldig fin, og mye finere enn andre strender i området. Her er det dessverre ikke så langgrunt, så dersom barna er veldig små er kanskje puerto rico-stranden bedre. Det går i hvert fall buss hele tiden til Amadores, eller dere kan gå lans sjøen, på gangsti. Palmitos park er populært. http://www.spain-grancanaria.com/no/places/palmitos.html Det finnes badeland, gocart-bane osv et stykke fra puerto rico, hit går det buss. Hvor lenge skal dere være? Ingenting er egentlig langt på denne øya, men dersom dere bare skal være en uke ville jeg prioritert strand og basseng, fremfor å sitte trangt i varme busser flere dager. Anonymous poster hash: 760eb...2c2
Muscae Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Ville også tatt ferja til Puerto Mogan eller Arguineguin. Og gå en liten tur bort fra turistgatene og let etter firfisler (dersom barna er små). De finnes overalt.
Silfen Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2013 Har barn på 8-11-15 og vi skal være i to uker. Alle ungene liker litt action, så vannland og fornøyelsesparker er på listen. Så blir det markedsdag i Puerto Mogan for mor. Noen som har reist over til Tenerife til dyreparken/badelandet der? Er dyreparkene etiske i det hele tatt?
Silfen Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2013 (endret) Vil anbefale å spise tapas på Guantanamo, i Tauro, like utenfor Puerto Rico - beste tapasen jeg har smakt! Taxien dit koster ca 5 euro og tar noen få minutter. Dersom dere er i Arguineguin en dag vil jeg anbefale El Marino Chico som ligger på toppen av senteret. De har virkelig god mat, og de tilbereder den ute i restauranten, en "mexican coffee" til dessert er virkelig virkelig verdt pengene. I puerto rico er det mye som er greit på det nye senteret, der er veldig mye forskjellig. Men jeg er veldig fornøyd med de restaurantene som ligger i andre enden av Puerto Rico (den østlige delen, forbi havna og litt opp), tror det heler Olas senter eller noe sånt. De har gode grillrestauranter, der du også får variert mat, som pasta o.l til barna. Anonymous poster hash: 760eb...2c2 Tapas er digg. Vet du om det er bordbestilling på noen av de stedene? Endret 27. juni 2013 av Silfen
Muscae Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Det var ikke bordbestilling da jeg var der (i høysesongen). Nå er det jo lavsesong, så jeg vil tro at du bare kan droppe innom. Sjekk at det er åpent først, noen steder stenger i lavsesongen, tror jeg.
Muscae Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Ja, høysesong på Gran Canaria er på vinteren. september/oktober til april. Mai til september er det lavsesong.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå