Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er en idiotisk person. Jeg kan gjøre dumme ting på impuls. som for eksempel forsøke selvmord. jeg er innlagt men jeg føler meg forsatt ikke trygg. de skjekker meg aldri nesten. selvom jeg prøvde selvmord for bare en uke siden. foreldrene mine skjekker meg oftere enn dem. hadde vært tryggere for meg å være hjemme, men jeg har ikke noe valg I det ene sekundet vil jeg dø og i det andre ikke. Tenk om jeg gjør noe skikkelig dumt og plutselig angrer og så er det ingen som kan oppdage meg. De sier jeg må ta ansvar for meg selv og jeg er enig i det. men det er krefter utenifra som viser hva jeg skal gjøre, så det er vanskelig å stå imot... føler meg bare så utrygg
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Kan du be dem sjekke deg oftere? Håper du får det bedre! Anonymous poster hash: f9e92...d48
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Kan du be dem sjekke deg oftere? Håper du får det bedre! Anonymous poster hash: f9e92...d48 Overlegen vil ikke at jeg skjekkes oftere.. han sier det opp til meg om jeg dør eller ikke. Det eneste han er opptatt av er at avdelingen ikke skal få skylden om jeg dør. Tusen takk. Klem til deg også <3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Overlegen vil ikke at jeg skjekkes oftere.. han sier det opp til meg om jeg dør eller ikke. Det eneste han er opptatt av er at avdelingen ikke skal få skylden om jeg dør. Tusen takk. Klem til deg også <3 Hjelpes, vet familien din at dette er legens holdning? Det er direkte skremmende. Legen skulle ha blitt tvunget til å svare for seg i nyhetene Anonymous poster hash: f9e92...d48
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Hjelpes, vet familien din at dette er legens holdning? Det er direkte skremmende. Legen skulle ha blitt tvunget til å svare for seg i nyhetene Anonymous poster hash: f9e92...d48 Ja, han sa det til dem. men de bare nikket. sikkert fordi de ikke turte noe annet. Han er trossalt en overlege og han ser veldig ut som en også. Han sa noe som "Det er hennes valg om hun dør eller ikke. Vi kan ikke gjøre noe med det. Vi kan ikke sitte oppå henne. Vi vil ikke ha skylden for at hun dør" jaja.. what ever. livet mitt er null verdt uansett
Rainbow Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Kjære TS. Som du kanskje vet kan man ikke poste denne typen innlegg her inne. (Selvmordstanker). Man vet nemlig ikke hva slags svar man kan få. Jeg anbefaler deg å ta en prat med noen av de andre legene rundt deg, og fortelle hvordan du føler deg. Du er på et sted nå der det er meningen at du skal få hjelp, og når du føler du ikke får det er det deres plikt å endre dette. Jeg må dessverre stenge tråden din. Rainbow81, mod 1
Fremhevede innlegg