Gå til innhold

Hårfjerning, dine tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her og prøver å gjøre leggene klare til helgens festligheter, men det ender bare med banning. Disse (/%//)&%¤ strips'ene er altså ikke gode, voksen fordeler seg ikke jevnt, blir igjen på leggen og mister "klisteret" etter et riv, og da tar det ikke særlig mange hår.

Noen som har gode tips til langvarig hårfjerning? Ikke bare legger, gjerne armhuler også :-)

Anonymous poster hash: 69f45...9dc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt om sugaring? Mange sier iallfall at det skal funke. Verdt å prøve :)

Anonymous poster hash: 30b03...361
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om, hva er det? Kan jeg gjøre det selv?

TS

AnonymBruker
Skrevet

diodelaser

Anonymous poster hash: 894eb...adc
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om, hva er det? Kan jeg gjøre det selv?

TS

Det er en slags hjemmelaget voks som de brukte i det gamle Egypt blant annet. Noen sier det ikke fungerer overhodet, riktignok, og noen får det ikke til, men det er likevel mange som sverger til det, så det kan være verdt et forsøk. Google det, så finner du masse :)

Anonymous poster hash: 30b03...361

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokser alt, lår, legger og nedentil hver fjerde uke, betaler 1290,00, vel verdt pengene

Anonymous poster hash: 1d0a4...3e4
AnonymBruker
Skrevet

1290,- x 12 mnd? Blir dyrt det.. 15 k

En behandling med diodelaser over lår/legger + bikinilinje så slipper du unna med 5000 kr. Du trenger 6-8 behandlinger.

I løpet av 8 behandlinger har du ihvertfall spart inn 3 år med voksing. For etter laserbehandlingene er håret PERMANENT vekk.

Anonymous poster hash: 894eb...adc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokser alt, lår, legger og nedentil hver fjerde uke, betaler 1290,00, vel verdt pengene

Anonymous poster hash: 1d0a4...3e4

Jøss, det var dyrt! "Min" salong tar 690 kr for samme behandling. Ikke langt fra halve prisen det!

Anonymous poster hash: 9843a...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...