AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er på jakt etter så stor og billig koffert som mulig, gjerne en over ca 100 liter? Her hvor jeg bor så er det bare et kombinert parfymeri og veske/koffertbutikk, men der koster selv en liten koffert glatt over 600 kroner.... Handler gjerne på nett, men vet liksom ikke hvor jeg kan lete med godt resultat..... Anonymous poster hash: c1183...604
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har kjempegod erfaring med kofferter fra europris faktisk, reiser mye og de har aldri sprukket eller knekt, eller noe, anbefales sterkt! Vet ikke deres største, men de største er STORE, kan hende de oppfyller 100literskravet ditt, og de er også billige. Har lest om flere her som anbefaler kofferter fra europris, kvaliteten er ikke gal i det hele tatt. Anonymous poster hash: f4096...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg og leter etter koffert og sjekket europris, men de oppgir størrelser i cm, og ikke liter. Blir vanskelig å sammenligne priser da synes jeg. Er det noen som vet hvor mange liter feks en 78 cm koffert er??? Anonymous poster hash: c1183...604
-hild Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Clas ohlson oppgir både størrelse og liter. Og deres koffert kom greit ut i en test nå nylig, så jeg vurderer å kjøpe en
According To Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har kjempegod erfaring med kofferter fra europris faktisk, reiser mye og de har aldri sprukket eller knekt, eller noe, anbefales sterkt! Vet ikke deres største, men de største er STORE, kan hende de oppfyller 100literskravet ditt, og de er også billige. Har lest om flere her som anbefaler kofferter fra europris, kvaliteten er ikke gal i det hele tatt. Anonymous poster hash: f4096...0f3 Har kjøpt 2 kofferter fra europris tidligere. Den ene fikk jeg ødelagt tilbake på bagasjebåndet og på den andre røk glidelåsen, pluss håndtaket. Kanskje jeg var enormt uheldig? men har ingen positiv erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå