Rapitap Skrevet 15. april 2004 #21 Skrevet 15. april 2004 Vel, tror ikke de fleste familier er beredt på konsekvensen det er å se datter/sønn knulle på TV.... bestemor samt hun på Narvesen har sikkert også sett det... Vi får jo som publikum bli kjent med hvordan de flørter, hvordan de smisker, redder seg ut fra sitiasjoner, klikker, gjenger, mobbing baksnakking... (de selv vet det kanskje ikke). Hvordan de er når de er dritings! Da kan jeg skjønne dette med fylleangst - men de må jo ha det 1000000 ganger værre! Jeg kan heller ikke skjønne at dette presset de lever under, de som er på TV, at det ikke får følger for dem selv. Både utenifra og på innvendig plan....
aline Skrevet 15. april 2004 #22 Skrevet 15. april 2004 Men hva ser vi da, ang denne knullinga? Det påstås jo fra f.eks superparet Porang og Malin M, at de ikke har hatt sex/samleie på TV, men dyneblider med bevegelser har vel blitt vist derfra også..... Hva er problemet med å se en dyne bevege seg? Man skjønner hva som skjer, men man skjønner jo at de gjør dette alle andre par også? Det er ganske normalt? Og som sagt, vi "ser" jo faktisk ingenting!! De kunne ha gjort seg til for alt vi vet? Jeg ser ikke helt problemet med det, men jeg kjenner heller ingen som har vært med på slikt, så jeg vet ikke hva jeg ville følt da. Tror ikke jeg ville tatt skade av det dersom søsters var med og jeg så at ho og en hun var blitt sammen med hadde laget bevegelser under dyna liksom, så lenge jeg ikke fikk hele akten i nærbilder rett i fleisen. At de kanskje kan få issues etterpå er jeg mer med på tanken på, vet ikke om alle føler like mye press mens de ER der inne, men når de kommer ut vil jo hele hverdagen deres være endret, gjenkjennelse på gata, minikjendisser som blir fulgt av Se & Hør og div. andre blader, kommentarer fra fremmede om hva de har sett og hørt, fulle oppslag i avisene dersom de kjører for fort, får bot eller lignende. Men pleier de ikke å ha psykologer med i bildet på disse reality-greiene? mener at de har hatt det før ihvertfall ?
*Lene* Skrevet 15. april 2004 #23 Skrevet 15. april 2004 Helt sikker psykologer med i bildet i dette konseptet og! Hmm...lurer på hva som får folk til å melde seg på slikt jeg. Filmet 24 timer i døgnet. Jeg hadde fått seriøse problemer.. (spesielt med magen..hehe, hadde IKKE gått på do der)
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #24 Skrevet 16. april 2004 Jeg er sjokkert....Noen som så på live-sendingen i går? Malin og Yann vant opphold på hotell (Plaza) hvor de ble lovet fri fra serien, og kameraer på slep! Så fikk de vite at hotellrommet dems var overvåket likevel i etteretid? Fy f... Ble skikkelig forbanna på dems vegne. De hadde jo gjort både det ene og andre uten å dekke seg til!!!! :evil: Medier går ALTFOR langt innimellom...Dette burde IKKE vært lov! I sitt forsvar sier tv3 at det ikke sto i noen kontrakt at de ikke skulle filmes....Dårlig!!
aline Skrevet 16. april 2004 #25 Skrevet 16. april 2004 Så ikke i går jeg, men DET er jeg enig i at er dårlig spill av TV3!! Sier di at de ikke vil bli filmet, så klart vil da ett nyforelsket par gjøre ting uten å ha dyna over hele seg for en gangs skyld!!!! Å komme etterpå å si at: "haha... vi lurte dere, vi filmet alt og viser det så gjerne til hele norge!!!" Det blir skikkelig skikkelig dårlig oppførsel fra voksne mennesker som fader meg bare tenker penger over lik altså!! DA hadde jeg blitt forbanna da om jeg var dem!!
Gjest bare lille meg... Skrevet 16. april 2004 #26 Skrevet 16. april 2004 Jeg er sjokkert....Noen som så på live-sendingen i går? Malin og Yann vant opphold på hotell (Plaza) hvor de ble lovet fri fra serien' date=' og kameraer på slep! Så fikk de vite at hotellrommet dems var overvåket likevel i etteretid? Fy f... Ble skikkelig forbanna på dems vegne. De hadde jo gjort både det ene og andre uten å dekke seg til!!!! :evil: Medier går ALTFOR langt innimellom...Dette burde IKKE vært lov! I sitt forsvar sier tv3 at det ikke sto i noen kontrakt at de ikke skulle filmes....Dårlig!![/quote'] Så på direkte sendinga jeg. Ble flau på malin og yann sine vegne "men til pass for dem", hvis du skjønner... De er med på et reality show hvor ting blir filma HELE tiden ellers... Så hvorfor bli overraska at de ble filma på hotellet? Det sto at de skulle komme seg ut fra "vante" omgivelser i 24-7. Ikke noe mer enn det vel...? (mulig jeg husker litt feil men mener at det var det trygve sa)
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #27 Skrevet 16. april 2004 De ble lurt til å tro at det var kamerafritt! Hadde vært i tvil ville de nok ALDRI humpa uten dyner!!!!! De trodde jo dette helt til sendingen i går.......
Gjest bare lille meg... Skrevet 16. april 2004 #28 Skrevet 16. april 2004 De ble lurt til å tro at det var kamerafritt! Hadde vært i tvil ville de nok ALDRI humpa uten dyner!!!!! De trodde jo dette helt til sendingen i går....... Så det. Men Trygve sa jo at det var slik de hadde tolka det ,men det var ikke det som sto... Men for all del, ville og tolka som at det var kamera og mikrofon fri sone hvis jeg hadde fått beskjed om at jeg skulle få komme litt unna mine "vante" omgivelser i singel 24-7...
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #29 Skrevet 16. april 2004 Jepp...derfor syns jeg dette var et skikkelig overtramp av tv3 :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå