Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Ser at det stadig rekalmeres for at man skal stemme på hvem som skal vinne. Men jeg skjønner ikke konseptet. Noen som kan forklare?
Gjest Ethereal Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Er ikke poenget nettopp å være mest mulig kokt i hodet :klø: ellers skjønner ikke jeg....
Gjest Lea Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Skjønner heller ikke konseptet helt. Men merkelig nok synes jeg at Singel 24-7 er ganske underholdende til tider. Følger ikke med, men titter innom av og til. Tror at det er meningen at man skal stemme frem en av de som er med, slik at denne er vinneren. Det er jo ingen som blir stemt ut eller noe. Ellers har de jo lykkes bra i å "spleise" folk der inne. Tror at det er minst 3 par og muligens også 4.
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Er ikke poenget nettopp å være mest mulig kokt i hodet :klø: ellers skjønner ikke jeg.... Det trur eg også....
Arwen Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Man stemmer på den personen man vil skal vinne. Det parret som bor sammen får tilsammen et visst antall stemmer, det er disse som teller. Det parret med mest stemmer totalt vinner. (Stakkars Trude som alltid er vaktmester ) Kjenner søsteren til den ene deltakeren og det er visst ikke veldig populært hjemme det hun driver med.
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 *akkurat det med 'familien hjemme', sukk, hjertet blør de.* (ikke ironsik ment. synes direkte synd på dem.)
*Lene* Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Syns synd på familiene jeg og. Nesten dårlig gjort. Og tenkt på de som har barn? Dette gjelder da alle disse reality-seriene! Selv syns jeg også at singel 24/7 til tider er morsomt. Deltagerne er mer "normale" her, enn for. eks i Big Brother i fjor. Skulle jo tro de var en vernet bedrift på tur! (Uff nå var jeg kanskje slem)
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Synes de i 24/7 holder "på" også jeg. De gangene jeg har flikket innom, så er det de syke bildene med sorte lysende øyne og en dyne som går opp og ned på TV skjermen, eller det er reklame. (Har en uheldig tendens til å zappe i reklamepauser...). Har alle lagt med alle? Og hvem er par? Jeg har falt helt ut! =/
Arwen Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Ja, tror ikke de har det noe særlig. Liker faktisk også 24-7 bedre en big brother. Synes programmet har fått unødig mye kritikk. Skjønner kritikken av Trygve R, men konseptet er da ganske OK - selv om det til tider er noe uklart..
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 ...det at programmet er uklart (Arwen), trekker det mye ned hos meg iallefall. Hadde selv problemer med å "se" selve poenget med hele konkurransen og hva de vinner, hvem og hvordan og sånt. Synes det bør være klinkende klart i slike "leker" jeg...
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Ja, tror ikke de har det noe særlig. Liker faktisk også 24-7 bedre en big brother. Synes programmet har fått unødig mye kritikk. Skjønner kritikken av Trygve R, men konseptet er da ganske OK - selv om det til tider er noe uklart.. Konseptet er vel : drikk, bli full og knull, gjerne krangle også. Og det er jo underholdning for slike enfoldige sjeler som meg! Men jeg skjønner liksom ikke helt hvem som vinner og hvorfor?
aline Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 Jeg har da funnet ut at jeg godt kan sitte å kikke på dette når jeg er hjemme på disse tider!! Synes også det til tider er rimelig småfestlig, og synes det er interessant å se parene og følge med på utviklingen. Og synes faktisk det blir litt spennende og så hva som skjer når de kommer ut!! Synes oppgavene de får er rimelig morsomme, varierer selvsagt, men bedre en jeg hadde regnet med, og premiene er også bra. Og datene. Synes ikke heller det er noen av dem som har gjort veldig mye det er grunn til å være flau ovenfor "de hjemme" for heller, det er jo parforhold vi snakker om, og det er vel ingen av dem som gjør det åpenlyst akkurat? Altså, greit nok at man skjønner at det skjer, men de lager jo ikke scener der folk faktisk SER noe!! Hva TROR man par gjør sammen liksom? Dette går jo også klokken 20.00, og ikke midt i barneTV tiden, så det er foreldre som velger om barn skal se på eller ei, det går an å ha regler mot TV titting for de som bør skånes. De med barn bør kanskje heller ta opp på video, slik at barna kan se foreldren på TV, men ikke trenger å se "alt"? Det er vel heller ikke flere en trøndern som har det, og hva har han gjort som han bør skamme seg over da? Men stemmer gjør jeg ikke, de får vinne de som vinner, det er 500.000 + en bil de vinner, så det er jo litt å slåss for! :-)
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 Det som jeg synes er ganske gøy er å se eks en krangel, og så høre hver av pertene forklare hva som er skjedd til de andre hver for seg. Og å se hvordan andre ordner opp i sånn seg imellom etterpå. Noen er flinke, og noen ikke fullt så flinke.
aline Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 ...Men jeg skjønner liksom ikke helt hvem som vinner og hvorfor? Reglene er da så enkle som de kan bli? Man (seerne) stemmer på den de vil skal vinne, og det vinnerparet med flest poeng vinner! De vinner 500.000 + en bil. hilsen enda en enfoldig som lar seg fasinere av fyll, krangling, kjærlighet og sex!!
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 Det er så enkelt at det blir komplisert, med andre ord!
*Lene* Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 Hvis det var mitt sitat du tenkte på, var det ikke spesifikt trønderen jeg tenkte på. Mer hele reality-konseptet. Er jo mange som har deltatt som faktisk har barn! Trønder'n har ikke gjort noe spes galt han. Litt hissig bare kanskje..hehe.. Men ingenting med saken å gjøre ihvertfall!
aline Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 Jeg synes det er spennende å se endringene som skjer i personlighetene underveis i programmet jeg!! Spesielt om man ser på "superparet" malin m og porang, hun var den som alle la mest merke til, Blondinen som fikk alles oppmerksomhet... Han var mørk, snill og kunne dulle seg blå for å gjøre blondie glad... Nå har han vist sider som av og til ser litt småskumle ut, med tause krangler, avvisende fordi hun ikke forstår hva han tenker, nesten over på voldelig? Mens hun har blitt mer "en av gjengen" pga samholdet med ham, gråting og frustrasjon over å ikke forstå, sinne pga hva hun opplever som feil. Også Yann og Malin A, han var sååååå stille og snål i starten, mens han etter å ha fått ett forhold til Malin, har blitt mye mer "med" , mye blidere, mye mer pratende og kjærlig!! Malin A har jeg (som mange andre tror jeg) sansen for, fordi hun fra dag en sto frem med selvironi og humor, men som også er alvorlig og forundret. Aleksander har også splittede sider, noen ganger tenker han totalt dust og oppfører seg som en fjortiss, mens andre ganger virker han faktisk veldig oppegående og tankefull.... studere personer og deres endringer underveis synes jeg altså er grunnen til at programmet er noe å se på.
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Det får meg til å undre: er ingenting underholdende nok (les pengesuksess) om det ikke er noe eller noen som tar "skade" av det? To ytterpunkter? De på TV <-> familien hjemme? :klø:
aline Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Det får meg til å undre: er ingenting underholdende nok (les pengesuksess) om det ikke er noe eller noen som tar "skade" av det? To ytterpunkter? De på TV <-> familien hjemme? :klø: hva er det de på TV eller familiene hjemme tar skade av ved dette programmet da? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå