smileyX Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Vi vurderer å flytte til Moss. Vi har barn og lurer derfor på om noen har erfaringer med barn i Moss. Hvilke områder er best å bo i, med tanke på skole etc? Noen steder som bør unngås? Setter stor pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Vi vurderer å flytte til Moss. Vi har barn og lurer derfor på om noen har erfaringer med barn i Moss. Hvilke områder er best å bo i, med tanke på skole etc? Noen steder som bør unngås? Setter stor pris på svar! der har jeg vært. hadde revurdert det pga lukten. helt ærlig... Anonymous poster hash: b1486...7e3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Petterson fabrikk er lagt ned, så du trenger ikke å bekymre deg for noe lukt. Dessuten var det ingen som som bor her som merket lukten her da fabrikken var åpent. I hvertfall ikke jeg. Jeg har vokst opp i Moss og bodd her i over tjue år; det er en rolig, stille og litt folkesky by. Bra butikker og kollektiv system, bra skoler. Kan anbefale Jeløy, Ekholt, Kambo og ellers så er larkollen utrolig idyllisk selv om det ligger utenfor Moss Jeg personlig syntes Moss var et flott og trygt sted å vokse opp. Det er veeeldig mange barnefamilier der fra før av (!) Ekholt, kambo, skredderåsen og jeløy virker som er best i forhold til om man vil ligge nær barneskoler og ungdomskoler. De ligger også bare et ti min/kvarter fra sentrum og de videregående skolene. Anonymous poster hash: c293b...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå