Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Vurderer å ta en tur, noen som har noe å fortelle om dette stedet?
Murvel Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Bali er varmt, klamt og støyende. Fin plass, men litt for mye mas fra de lokale om å handle noe av dem osv. Spesiell kultur som er verd å sette seg inn i og oppleve. Sanur er en nogenlunde rolig by, mens Kuta er party-plassen. Kommer litt an på hva du er ute etter, men for meg er det ikke på toppen av ønskelista.
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Jeg vil ha strand, klart vann, flott hotell, varme og pen natur.
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 To venner av meg bodde tre mnd på Bali. De trivdes i allefall kjempe godt.
Murvel Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Alt det har Bali! Så hvis du klarer å se bort i fra mas og mye støy, vil du nok trives.
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Alt det har Bali! Så hvis du klarer å se bort i fra mas og mye støy, vil du nok trives. men om man har et lite hotell som ikke er i en by, støyer det da også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå