Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei.

Jeg tok p-pillen min klokken 22:20.

Litt over 2 timer siden.

Spiste noe som var ganske tungt for magen.

Og må virkelig på do nå, men har klart og "holde" inne, fordi jeg vet at man ikke skal gå på do så kort tid etter pillen er tatt.

Det jeg lurer på; Er pillen blitt skikkelig tatt opp i kroppen når maten er fordøyd og "vil ut"? Hehe :P

Er jeg trygg, siden jeg ikke har gått på do? Eller har den ikke blitt tatt opp, siden jeg må på do?

Høres sikkert skikkelig teit ut, men håper noen forstår hva jeg mener.

Hilsen en paranoid sjel.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er vanlig bæsj så går det bra. :)



Anonymous poster hash: b3abb...ed5
Gjest Gjest
Skrevet

Om det er bløt da? Hehe :P

Er det noen fare for at pillen ikke har blitt tatt opp, selv om jeg ikke har vært på do?

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være så ille at du tisser bæsj. :P



Anonymous poster hash: b3abb...ed5
Gjest miora
Skrevet

"For at p-pillen skal ha redusert virkning må diaréen kommer før det har gått 3-4 timer, og den må være svært kraftig.
Så lenge du ellers tar pillene som du skal trenger du ikke bekymre deg for å bli gravid."

http://www.ung.no/oss/prevensjon/41180.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...