Gjest Anonym Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hei. Jeg tok p-pillen min klokken 22:20. Litt over 2 timer siden. Spiste noe som var ganske tungt for magen. Og må virkelig på do nå, men har klart og "holde" inne, fordi jeg vet at man ikke skal gå på do så kort tid etter pillen er tatt. Det jeg lurer på; Er pillen blitt skikkelig tatt opp i kroppen når maten er fordøyd og "vil ut"? Hehe Er jeg trygg, siden jeg ikke har gått på do? Eller har den ikke blitt tatt opp, siden jeg må på do? Høres sikkert skikkelig teit ut, men håper noen forstår hva jeg mener. Hilsen en paranoid sjel.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Hvis det er vanlig bæsj så går det bra. Anonymous poster hash: b3abb...ed5
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Om det er bløt da? Hehe Er det noen fare for at pillen ikke har blitt tatt opp, selv om jeg ikke har vært på do?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Det skal være så ille at du tisser bæsj. Anonymous poster hash: b3abb...ed5
Gjest miora Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 "For at p-pillen skal ha redusert virkning må diaréen kommer før det har gått 3-4 timer, og den må være svært kraftig. Så lenge du ellers tar pillene som du skal trenger du ikke bekymre deg for å bli gravid." http://www.ung.no/oss/prevensjon/41180.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå