Gå til innhold

Utfloden din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lenge jeg kan huske hatt rar og varierende utflod. Når jeg har mensen så er det jo greit, første uka eller dagene etterpå så er det rester og sånt etter mensen for så å få det jeg anser som normal utflod. Da er den lys/hvit og har flytende konsistens. Dette varer kanskje noen dager. Deretter blir den rar. Den får da slimete klumper som ser ut som gammelt blod og sånn er det frem til mensen igjen. Den kan også være lys, men ha tjukk, klumpete konsistens. Plages også av kløe inn i mellom. De siste gangene jeg har hatt sex har jeg begynt å blø når jeg tisser ca to dager etterpå. Men det er ikke fra urinrøret. Har sjekket meg flere ganger før hos legen min og har hatt sopp. Noen som vet om dette er normalt? Hvordan er din utflod?

Anonymous poster hash: 38341...803

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke normalt ut. Hadde sjekket for kjønnssykdommer, sopp og bakteriell vaginose. Særlig de to siste. Om du har blod og klumper i utfloden, er det absolutt noe som skal sjekkes. Også om den lukter.

Selv har jeg minimalt med utflod, den er blank/hvit og lukter ikke. Tror det er det som er vanlig, selv om noen har mer enn andre. Den kan se litt gul ut når den kommer på en hvit truse.

Anonymous poster hash: 90984...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...