Thomasine Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Har hørt "rykter" om at det er livstidsgaranti på varer fra Tupperware?! Stemmer det?! I så fall har jeg en barneleke som er ødelagt, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg... :klø: Noen som vet?! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Du får sjekke her: http://www.tupperware.dk/Norway Enten finner du info, eller så finner du i alle fall kontakt-adresse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, det skal være det. Men tror det kommer litt an på hva som har skjedd med tingen da. Mener at man ikke får ny om man har hatt tingen i micro f.eks (i hvert fall av sånne bokser). Men regner jo med at det ikke er det som har skjedd siden det var en barneleke hehe - sånn utenom det - søstra mi solgte Tupperware før og hadde en barneleke som en annen unge lekte med. Søstra mi beroliget mora til ungen med at den ikke kunne gå i stykker. Den skulle tåle at en lastebil kjørte over den. Så setter ungen på 1 år seg oppå leka, og den knekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, det "beste" er ikke alltid det beste... :-) Ellers skal jeg prøve meg på linken. Takk, begge to! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #5 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg kunne gjerne tenke meg å handle litt tupperware men kjenner ikke til noen som selger dette... Har hørt at det har vært party her jeg bor en gang i tiden, men dett var dett.. Noen andre som vet hvor i landet det er mulig å handle derfra....? Jeg bor i Finnmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. april 2004 #6 Del Skrevet 15. april 2004 Igjen, bruk linken jeg la ut lenger opp i tråden. Det er jo sidene til de som driver med dette, all info burde finnes der. Har ikke sett så nøye på sidene jeg, men det er i alle fall kontaktinfo der så det burde gå å få svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 9. mai 2004 #7 Del Skrevet 9. mai 2004 Det er "livstidsgarani" mot materialfeil. Ta kontakt med en distributør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå