AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Gjorde en stor feil med å ha sex med en kompis for litt siden, og jeg er redd for at at han følelser for meg.. Jeg har ikke følelser for han, men da det skjedde hadde vi vært på fest og ja.. Tør nesten ikke snakke med han fordi jeg er redd for at han skal snakke om følelser. Vet ikke hvordan jeg skal si at jeg ikke likser han etter vi har hatt sex liksom uten at han skal bli såret ? Hjelp. Anonymous poster hash: 24c4c...1a8
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Ta det med ro. Det finnes ingen fasitsvar på dette. Vent til dere snakker sammen igjen, og tar han det opp så sier du det som det er. Kan hende han ikke har følelser i det hele tatt. Ikke gjør et lite problem til et stort et før det evt skulle vise seg å være tilfelle at han liker deg. Lite tips: kanskje ikke si at det skjedde pga du var full, men heller at du ikke føler noe nå. Det må ha vært noe spenning i lufta vel? Endret 26. juni 2013 av SweetSunshine
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Ta det med ro. Det finnes ingen fasitsvar på dette. Vent til dere snakker sammen igjen, og tar han det opp så sier du det som det er. Kan hende han ikke har følelser i det hele tatt. Ikke gjør et lite problem til et stort et før det evt skulle vise seg å være tilfelle at han liker deg. Lite tips: kanskje ikke si at det skjedde pga du var full, men heller at du ikke føler noe nå. Det må ha vært noe spenning i lufta vel? Trodde det skulle være det, men skjønte at det var feil nesten med en gang det skjedde. Jeg angrer veldig på at det skjedde, men takk ! Overtenker det nok litt.. Anonymous poster hash: 24c4c...1a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå