AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Noen som har erfaring med hva som skjer i kroppen etter p sprøyteslutt? Har brukt p piller før og aldri hatt problemer når jeg har hatt opphold på dem. Hatt mensen som normalt. Men nå etter å ha gått på p sprøyter og har sluttet , så fikk jeg først mensen, men slutter aldri å blø. Har blødd i 2 måneder nå! Det er av og til bare spotting, men også kraftig mens innimellom. Holder på å bli gal her! Er dette normalt, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: fb122...b8f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Hvor lenge varer blødningene da, før kroppen stabiliserer seg igjen? Anonymous poster hash: fb122...b8f
Athene Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har lest at det ved p-sprøyteslutt kan ta opp til tre år før kroppens egne hormoner normaliserer seg, mens reglen for p-piller er opp til ett år. Men husk at det er opp til, det er de færreste som må vente så lenge. Sannsynligvis normaliserer det seg ganske raskt.
-hild Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 (endret) For min del tok det et år fra p-sprøyte slutt til kroppen var noenlunde normal. Endret 26. juni 2013 av -hild
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Blødninger i 3 år uten opphold???? Nei, det klarer jeg ikke. Får gå til legen og få noe som hjelper kroppen og stabilisere seg. For jeg er drittlei allerede! Anonymous poster hash: fb122...b8f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Hos meg gikk det nesten 10 mnd (13 etter siste sprøyte ble satt) før jeg i det hele tatt fikk mensen tilbake, hadde kun et par små blødninger på 1-1,5 dager. Etter det så tok det enda 4-5 mnd før jeg fikk mensen regelmessig igjen (hadde den omtrent på klokka før dette). Og etter hva jeg har lest og hørt, så er det visst normalt det også. Men ta en tur til legen om du er bekymret. Anonymous poster hash: f1949...abb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Hadde et bare vært omvent, med ingen blødninger. Men å blø Og blø uten stans er fryktelig. Skal ringe legen over helga Anonymous poster hash: fb122...b8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå