månki Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Går det an å bestille familierom til 3 voksne på hotell?
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Er det ikke bare å gå inn på f.eks booking.com å se??
caroprins Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Det er litt vanskelig å svare på uten å vite litt mer om hva du tenker på, men jeg skal prøve. Jeg har vært på blue village og sunwing hotell der man har familieleiligheter med flere soverom. Jeg har hatt 2 roms leilighet i London der man kunne være 3 personer og jeg har hatt leilighetshotell i Orlando med flere soverom. Jeg har hatt 3 roms på Lanzarote med 2 soverom og 2 roms i Arqginneguin på Grand Canaria. Endel vanlige hoteller har vel det som kalles familierom og da er det gjerne ett sett køyesenger ved siden av dobbeltseng eller 2 digre senger på ett rom. Noen hotell har opplåsbare dører melllom rom slik at man bestiller 2 rom ved siden av hverandre og så ber dem om å låse opp dørene mellom rommene. Det greieste når man reiser som familie og vil bo sammen er vel å se etter leilighetshoteller. Da har man som regel flere soverom samt kjøkken og stuekrok pluss bad . Håper du ble litt klokere.
månki Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2013 Ts her. Skal til Zadar, Kroatia. Når vi søker på ledige rom for 3 voksne er det fullt, men det er ledige familierom som er beregnet for 2 voksne + 2 barn.. Men vi får ikke til å bestille noe! Sendte nettopp mail til hotellet og spurte Krysser fingrene for at det går! Takk for svar!
caroprins Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=2&pn=1&ps=2&tab=description&destinationId=1636051&searchDestination=Zadar&hotelId=344599&arrivalDate=04-09-2013&departureDate=14-09-2013&rooms[0].numberOfAdults=3&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description Nå vet jeg jo ikke når dere skal dra da men et raskt søk ga meg i alle fall dette. Så ikke så verst ut det da.
Kraula Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg reiste ikke til samme sted, men da jeg bestilte for meg og to venninner fikk jeg opp trippelrom uten noe problem. Man kan også sjekke dobbelrom, og be om ekstraseng (det pleier å stå eksplisitt om det ikke er tillatt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå