Gå til innhold

fuckfriends

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

din mening om å ha friends with benefits?

Anonymous poster hash: 31400...945
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner ingen som har klart å beholde vennskapet etter å ha pult en venn... til slutt blir det ofte drama ut av det.

Anonymous poster hash: dbdbf...4df
AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke selv, for jeg vil ikke ha sex som ikke har noen mening (har da heller ikke ons) og jeg er litt mer seriøs og vil ha et seriøst forhold og ikke bare noe tullegreier, men for all del.

Anonymous poster hash: c2f03...4c7
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge folk ikke sårer/skader/manipulerer noen, så synes jeg ikke man har rett til å dømme noen. For de som får det til å fungere, er det sikkert en flott ordning det! Fast sexpartner uten noen forpliktelser utover dette høres fint ut i teorien ihvertfall. :) Selv har jeg aldri vært singel lenge nok til å prøve ut noe slikt.

Anonymous poster hash: 26b6c...d25
Gjest Raindrops
Skrevet

Fungerer stort sett helt ypperlig for meg. Hva andre gjør og ikke gjør legger jeg meg ikke borti, men det er helt klart at dette ikke er noe for alle, det må man nesten kjenne på selv.

• Liker 3
Skrevet

Fungerer stort sett helt ypperlig for meg. Hva andre gjør og ikke gjør legger jeg meg ikke borti, men det er helt klart at dette ikke er noe for alle, det må man nesten kjenne på selv.

+1

Skrevet

Fungerer utmerket !

Attraktiv fyr , masse sexuell kjemi . Passer ikke sammen med klærne på så ingen utvikler følelser :)

Kjent han i 7 år , møtt han i alle singelperioder :)

Win win !!:)

Skrevet

Fungerer for meg iallefall. Har alltid klart å holde følelsene ute :)

Veldig greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...