Gjest Ts Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hvis jeg spiser noe saftig og smaken går ut i sidene (litt vanskelig å forklare) får jeg en veldig ilende smerte. Dette skjer ikke hver gang jeg spiser, men ofte. verst med tyggis. Smerten går fort over, men det er utrolig vondt. For rundt to uker siden hovna jeg helt opp. trodde det var mandlene, men nå vet jeg ikke. Gjorde vondt hvis jeg tok på området rett under kjeven, og jeg klarte ikke å spise før dagen etterpå. I går var jeg hos legen. Han trodde det var spyttkjertlene evnt mandlene i tillegg. Blir sendt videre til øre-nese-hals spesialist. Når kan jeg forvente å få time der? dager, uker, måneder? Utrolig plagsomt, hvertfall hvis jeg spiser med andre. Umulig å skjule smertene. Noen som har vært borti det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå