Gå til innhold

problemer med spyttkjertler?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg spiser noe saftig og smaken går ut i sidene (litt vanskelig å forklare) får jeg en veldig ilende smerte. Dette skjer ikke hver gang jeg spiser, men ofte. verst med tyggis. Smerten går fort over, men det er utrolig vondt.

For rundt to uker siden hovna jeg helt opp. trodde det var mandlene, men nå vet jeg ikke. Gjorde vondt hvis jeg tok på området rett under kjeven, og jeg klarte ikke å spise før dagen etterpå.

I går var jeg hos legen. Han trodde det var spyttkjertlene evnt mandlene i tillegg. Blir sendt videre til øre-nese-hals spesialist. Når kan jeg forvente å få time der? dager, uker, måneder? Utrolig plagsomt, hvertfall hvis jeg spiser med andre. Umulig å skjule smertene.

Noen som har vært borti det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...