AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Går det ann å finne ferie til 3-4000 kroner til to personer i august, starten av september? Samme hvor det er, bare det er en strand rett ved. Så syden ett eller annet sted. Hadde vært VELDIG fint om alt var inkludert av mat osv.. Har leta en del på restplass.no, men hver gang jeg trykker på bestill popper plutselig prisen opp?! Anonymous poster hash: 7391e...2b5
gladidag Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 is i magen og vente til det nærmer seg?...ofte billige turer i aug/september. 3000/4000 for begge to all incluisive? eller pr. pers? Hvis det er pr. pers finner dere nok en god del...sjekk ut Detur.no feks.
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Solfaktor.no er den beste siden. Vi har reist for under 2000 pr stykk med frokost til tyrkia, kreta
caroprins Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Meld deg på fredagskuppet til Star Tour, Happy Hour til Ving og Ukens kupp hos Apollo. Da får du hver Torsdag inn mail om den ukens tilbud og her kan det være gode tilbud. Så kan du i ro og mak se om du finner noe på Torsdagen og så eventuellt bestille på fredagen innenfor et visst tidsrom. Du kan også følge med på Restplass.no
FantasDick Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Tror det vil lønne seg å vente litt til om dere tenker å reise i september. Følg med på nettsidene til reisebyråene, samt Restplass, Go to gate o.l. Vi har reist to ganger for under 2k pr.pers, den ene gangen betalte vi bare 1300,-
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Tror du vil komme ganske langt ned, men jeg hadde ventet litt lenger. Sjekk restplass.no. Vi hadde jentetur til Kreta for et par år siden. Under 3000 for 3 pers. Havnet på et 4-stjerners hotell (mener jeg å huske) og hadde det helt supert. Det hjelper godt på prisen når du kommer ut i slutten på august:) Tyrkia er jo svinbillig å leve i og det er varmt der. Mye fint å se hvis man har lyst til å lette stumpen litt;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå