mizz_ca Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har en kompis eller vet ikke hva jeg skal kalle han kan skje "friend with benefit) jeg er 22 og han er 27-28 husker ikke helt. da jeg var russ i i 2010 så lå vi sammen en gang. jeg husker jeg var betatt av han da men ikke noe mer enn det. nå i senere tid har han må igjen tatt kontakt med meg og har kommet opp med forslaget at vi ska være pulevenner. er ikke noe domt med det jeg har selv ikke hatt sex etter at det ble slutt med en kjæreste jeg hadde i 2012. så det er en god stund siden sist. men poenge jeg skulle fram til var at jeg er redd for å få følelser for han kompisen min nå i og med jeg kun har hatt sex i forhold ( uten om den gangen med han for noen år siden) jeg vet ikke om det vil bli rart. jeg er en person som liker nærhet. jeg er redd for at jeg skal få følelser for han og han ikke er intresert og bare brker meg. hva skal jeg gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Om du er usikker, så lar du det være. Anonymous poster hash: db6a6...e41
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 jeg har jo drit lyst men er bare det at jeg er redd for å få følelser, så er jeg redd det skal bli kleint å merkeligt i og med at vi ikke har troffet hverandre enda etter alle de årene jeg fikk på melling om at han ville at vi skulle være pulevenner Anonymous poster hash: d7f99...bdc
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Du høres ikke moden nok ut til å ha et forhold av denne typen, og du kommer høyst sannsynlig til å falle for ham uansett. Anonymous poster hash: df777...209
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå